سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسمه تعالی ناظران سیاسی بر این باورند که گسترش ناتو در شرق اروپا و اصرار پوتین به دسترسی آنچه که پیروزی نهایی می پندارد، جهان را در معرض تقابل هسته ای و جنگ جهانی قرار داده است. اگرچه هم غربی ها،  در راس آنها دولتمردان آمریکایی و هم تا حدی پوتین اذعان می دارند که بر این هدف نیستند لیکن هویداست که شرایط روحی پوتین به دلیل آنچه که دخالت های بی وجه آمریکا در امور دیگران موجب آن شد، جلوه می نماید، چندان آرام و یا عادی به نظر نمی رسد. به همین دلیل روند پیش رو قابل پیش بینی نبوده و چه بسا که مخاطره آمیز مشرف به بحران عمیق خواهد بود. به دیگر سخن باید گفت: آیا وقت آن نرسیده است که کسانی که اسلام را خشن و غرب را قبله آمال خود معرفی می نمودند،  بیدار شوند و دل از اغیار بزدایند؟! کجایند منادیان دروغین و فریب خوردگان گفتگوی تمدن های بی تمدن؟! 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: شنبه 100/12/21::: ساعت 11:14 عصر


بسمه تعالی

ملت شریف ایران مستحضر هستند که حسب فقه شیعی نه تنها توجیه پوتین با ادبیات پیشگیرانه ای که اشاره داشتند، در حمله به اوکراین موجه نیست بلکه به لحاظ اصول اخلاقی، ما موظف به نهی او در اقدام به جنگ جویی وی و تقبیح قتال هستیم. لیکن ما به دلیل پیچیدگی امور، گرفتار ملاحظاتی هستیم همچنانکه این ملاحظات مانع از آن شده است که لزوما باید در کنار مردم یمن قرار می گرفتیم! البته پر واضح است که، ریشه تمام این گرفتاری ها از شیطان بزرگ و ایادی او نشأت می گیرد،  همچنان که به راحتی  انسان ها را قربانی مطامع و هواهای نفسانی خود می نمایند. 

این که از فقه شیعی سخن به میان اومد ناظر به تکلیف ما در قبال فعل کسانیست که به راحتی در این کره خاکی، دست به خونریزی می زنند. فعلا نظری به چگونگی نفی یا اثبات  تکلیف فروع برای غیر مسلمان نداشتم. 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: یکشنبه 100/12/8::: ساعت 1:34 صبح


بسمه تعالی پیش زمینه ماجراهای تلخ اوکراین ثابت کرده است که نقش شیطانی آمریکا به عنوان شیطان بزرگ،  محصور در جهان اسلام نیست. همچنانکه در ماجرای فرو پاشی اتحاد جماهیر شوروی مثل سایر حوادث شیطنت آمیز جهان، این موضوع به اثبات رسیده بود. بنا بر این نیکست، وادادگان بی اصالت و مدعیان اصلاحات اعتراف نمایند که امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بحق فرموده بودند: آمریکا شیطان بزرگ است. اگرچه حسب سوابق سیاه،  در منش این مدعیان اصلاحات، مشاهده حقمداری در تقابل با آمریکا و غرب،  بعید بلکه ابعد انتظارات هست. 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: شنبه 100/12/7::: ساعت 2:45 صبح


بسمه تعالی 

بیش از دوساله که جهان بشریت با ویروس کرونا و جمیع مشتقاتش دست به گریبان هست. گرچه کمی دیر شده است لیکن عقل حکم میکند که هم سیاستمداران و هم پزشکان به واکاوی چگونگی بروز و نشر این ویروس ورود نموده تا در فرض عمدی بودن این حادثه، عامل آن را به جهان بشری معرفی بنمایند.فعلا چین و آمریکا چه به لحاظ ملیتی و چه به لحاظ حاکمیتی دو متهم اصلی این پدیده شوم هستند. 

در این زمینه پرسش هایی مطرح هست که در صورت لزوم در همین پایگاه اطلاع رسانی درج خواهد شد. 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: چهارشنبه 100/11/27::: ساعت 3:40 عصر


بسمه تعالی اقدام نظام مقدس جمهموری اسلامی در اعلام حکم شهید بودن قربانیان ایرانی هواپیمای ساقط شده اوکراینی عملی بسیار شایسته بوده امید هست این اقدام بایسته بر آلام خانواده معزز این شهدای عروج یافته کاسته شود. 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: جمعه 100/10/17::: ساعت 3:11 عصر


بسمه تعالی شرب مشروبات الکلی با هر نیتی و در هر اندازه ای حرام بوده و شارب داری حد شرعیست. لازمست با مروجان این پدیده شوم و خانمانسوز برخورد قاطعی بعمل آید. 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: سه شنبه 100/10/14::: ساعت 7:0 صبح


بسمه تعالی خدمت مسئولین عالی کشور عرض می کنم که: در مشی خود دقت داشته باشید تا نسبت به ظلم کسی که شما وظیفه دارید از وی رفع ظلم بکنید،  بی تفاوت از کنارش رد نشوید که در این صورت خودتان به شکلی دچار مصائب می شوید. 

تاکید می کنم که از آه مظلوم بترسید. کسانی که در مکتب وحیانی تلمذ کرده اند، کمی به دانش آموختگی های خود مراجعه نمایند و در مفاد آن تامل کنند و یاد آور این نکته بشوند که آن همه احادیث با هشدارهای کمرشکن،  افسانه نیستند! برای تفریح و تفرج نگاشته نشدند. بترسید از آه مظلوم! اگر یک مسئولی ظلمی را مرتکب بشود و یا نسبت ظلمی که مشاهده می کند،  بی تفاوت باشد، تحقیر شدن کسی را ببیند ولی به وظیفه اش عمل نکند. خودش در جهات دیگر مبتلا می شود و به لحاظ حیثیتی خودش هم تحقیر می شود. بترسید از آه مظلوم. واقف باشید به اثر وضعی!  



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: سه شنبه 100/9/9::: ساعت 9:22 عصر

<      1   2      

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 25
کل بازدید :359783
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<