سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسمه تعالی. شرکت در انتخابات، واجبی هست که در فرض فوت، قابل تدارک نیست، بنابر این، عمل نکردن به این واجب گناهی هست که وزر و وبال آن، همواره بر دوش ترک کننده این واجب هست. مشکل ما این هست که بسیاری، این تلقی را دارند که، ما بین بد و بدتر، بد را انتخاب میکنیم. ای کاش شرایط به گونه ای نبود که چنین تلقی ای متبادر شود.  



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: دوشنبه 100/2/27::: ساعت 12:19 صبح


بسمه تعالی این مذاکرات وین نبود که ذهن حکام سعودی را به نفع ایران تغییر داده است، بلکه شکست ترامپ و نیز به ویژه پیشرفت یمن در میدان موجب شده است که حکام سعودی به عظمت ایران اسلامی مبادرت ورزند. برخی از اظهارات از کسانی که موضوع را وارونه جلوه می دهندگویا بوئی از غیرت دینی و عرق ملی نبرده اند.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: دوشنبه 100/2/20::: ساعت 1:25 صبح


  بسمه تعالی  دشمن عنود بی خرد، بر آن شد تا سردار سلیمانی رضوان الله تعالی علیه را از بخشی از پهنه هستی حذف کند، لیکن، خواست خداوند جان و خرد، اینچنین رقم خورده است که او در گستره اعظمی از این کره خاکی و وسیعتر از آن، در عالم ملکوت برای قرن های متوالی مانند ستاره ای پرفروز در حال درخشش باشد. ابراز علاقه و عرض ارادت ده ها میلیون انسانی که هم اکنون مفتخرانه ابراز وجود می نمایند، تنها بخشی از آثار رویکردیست که در این سطور کوتاه به آن، اشارت شده است.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: شنبه 100/2/18::: ساعت 9:49 عصر


بسمه تعالی آقای ظریف در حق سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ره مرتکب ظلم عظیم شد. او باید با لباس رزم مدل سلیمانی راه بیفتد برود بر سر مزار شهید سلیمانی و مدتی در همان جا به تهجد و انابه بگذراند و از جمیع حامیان و سوءاستفاده کنندگان مطالب سخیفش برائت بجوید، شاید توبه اش قبول شود.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: چهارشنبه 100/2/15::: ساعت 10:38 صبح


                                                 بسمه تعالی

سردار سلیمانی رضوان الله تعالی علیه، امید جهان اسلام و خار چشم دشمنان اسلام بود.دشمنان برون مرزی و خودباخته های خائن داخلی نمی توانستند وجود سراسر نور اندر نور او را تحمل کنند. او محبوب قلوب میلیون ها قلب پاک گشت و مخالفانش همچنان منفور زمان! ضربه ای که اسلام از خودباختگان و نفوذی های بد اندیش شوم نگر خورده است به مراتب بیشتر از ضربه ای بود که از اجانب خورده است. 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: پنج شنبه 100/2/9::: ساعت 10:11 صبح


بسمه تعالی  اظهارات افشا شده ظریف در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ره، مصداق بارز خیانت به وطن و آرمان های انقلاب اسلامی هست.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: سه شنبه 100/2/7::: ساعت 5:42 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 36
کل بازدید :359866
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<