سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسمه تعالی البته که باریدن برف نعمت هست و زیباست اما خداروشکر که امسال 22بهمن برف نبارید تا دیگران بداندیش بگویند مردم برای دیدن برف بیرون اومدند و روزهای قبل هم برف نباریده بود که بگویند مردم برای آفتاب گرفتن بیرون اومدند! 

«یوسف ذوالفقاری آهنک» 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: یکشنبه 102/11/22::: ساعت 1:36 عصر


بسمه تعالی  اگر یک روحانی معممی در رأس امری قرار گرفت که عملش با گفتارش تناقض داشته باشد فریاد عدالتخواهی سر دهد اما آنجایی که باید به داد مظلوم برسد کوتاهی کند و در فرضی که باید از رانتخواری اطرافیان خود مانع گردد اما تغافل می کند در واقع به اسلام ضربه زده است و به اعتمادعمومی ملت لطمه زده است و چنین فردی باید مطرود نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار بگیرد و علمای اسلام وظیفه دارند چنین فردی را متذکر باشند و در فرضی که تذکراتشان فائده نکرد، موضوع را به سمع سکاندار انقلاب اسلامی مد ظله العالی برسانند. 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: سه شنبه 102/10/26::: ساعت 9:36 عصر


بار الها! بر محمد و آل محمد درود بفرست و مردم مظلوم و ستمدیده غزه را یاری برسان! 

بار الها! بر محمد و آل محمد درود بفرست و جهان اسلام را از شر مستکبرین و ظالمین عالم نجات ببخش! ای فریادرس مظلومان و ستمدیدگان! 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: دوشنبه 102/10/11::: ساعت 1:1 صبح


                           بسمه تعالی 

چاپلوسی، ریاکاری، دروغگویی و رانتخواری و ارتباطات غیر معقول سم مهلکی برای نظام اداری ما هستند. ای کاش مدیران ارشد و کلان بجای جلسات بی ثمر و وعده های مستمر بی حاصل، اندکی به خودسازی و یاد آخرت می اندیشیدند. مردم به مدیران صادق و ساده زیست عشق می ورزند. افسوس که چه اندکند مدیران با تقوی و ساده زیست!  وچه بسیارند مدیران منفعت طلب و تجملگرای بداندیش! 

 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: یکشنبه 101/10/4::: ساعت 7:21 صبح


بسمه تعالی شایسته است مومنین و مومنات در شرایط جاری برای حفظ امنیت کشور عزیزمان بر ذکر لاحول به ویژه پس از هر نمازی به شرح ذیل مداومت داشته باشند:(هفت مرتبه،  بسم الله الرحمن الرحیم و لاحول و لا قوة الا بالله العلی العظیم) 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: شنبه 101/8/7::: ساعت 6:18 عصر


بسمه تعالی تضعیف نیروهای مسلح نظامی و انتظامی به هر شکلی،  نوعی همسوئی با دشمنان کشور عزیز ایران بوده و گناهی نابخشودنیست. هر نوع انتقاد اصلاحی، باید بطریق مقتضی و بدور از جنجال،  صورت پذیرد.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: دوشنبه 101/6/28::: ساعت 1:26 صبح


خدایا! امام معصومشان بود. دعوتش کردند، قبول کرد مهمانشان شد، چرا محاصره اش کردند؟! چرا سنگ به پیشانی اش زدند؟! تیر سه شعبه بر سینه اش چه می کرد؟! ??????



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: جمعه 101/6/25::: ساعت 10:27 صبح


بسمه تعالی صاحبان قدرت به هوش باشند که،  در فرض ظلم به زیر دستان و یا کوتاهی در دفع ظلم و ستم از مظلوم، عواقب بسیار سنگینی را به دنبال خواهید داشت. غیر از دامنگیری فردی این عواقب شوم، بلایای جمعی و قحطی در اشکال گوناگون نیز از جمله تبعات ظلم و ستم هایی است که در جامعه شکل می گیرد. به دانش آموختگان این دسته از ظالمین باید گفت که: آنچه را در این زمینه از آن همه آیات و روایات با هشدارهای بنیان کن عواقب ظلم و ستم آموخته اید،  افسانه نیستند! برای سرگمی بیان نشدند! بترسید از آه مظلوم! 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: سه شنبه 101/3/24::: ساعت 4:32 صبح


بسمه تعالی هرگاه دیدید یک صاحب تریبون، همزمان در مقام وعظ،  مخاطبین را به خودش دعوت کرده است و یا در چینش کلمات به دنبال اثبات خودش می باشد، شدیدا از مکرش بر حذر باشید. بر اهل نظر پوشیده نیست که علمای ربانی، رادمران و حکما با تأسی از خاندان عصمت و طهارت  با منش تواضع و فروتنی و با دعوت مردم به خداوند عالم، نردبان ترقی را طی نمودند. 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: شنبه 101/2/10::: ساعت 5:19 صبح


 

                       بسمه تعالی

به دنبال وقوع جنگ میان روسیه و اوکراین که به لحاظ مکانی و شرایط زمانی حساسیت های فراوانی را بر انگیخته است، برخی از دوستان طی تماس هایی که داشته اند، پرسش ها و نیز انتقادهایی را بیان نمودند که حقیر را بر آن داشت تا به صورت فشرده مواد یا اصول هشتگانه ذیل را تدوین نمایم. امیدوارم مورد توجه ناظران سیاسی واقع گشته و  البته در فرض ارایه نکات تکمیلی از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی مزید امتنان خواهد بود.

  1- بدون تردید مبانی سیاسی ما، در نظام مقدس جمهوری اسلامی، باید منطبق با قوانین و اصول وحیانی قرآن کریم و عترت معصومین- صلوات الله علیهم اجمعین- باشد. بنابراین در مورد حادثه جاری حکمت اول از کلمات قصار نهج البلاغه که در آن آمده است:«کن فی الفتنة کابن اللبون، لا ظهر فیرکب و لا ضرع فیحلب(فیحتلب).»، باید نصب العین ما باشد.  

     2-حسب متن راهبردی حکمت فوق، لازمست به ضرس قاطع از هر گونه اقدامی که منجر به دو قطبی شدن موضوع جاری و یا هر نوع موضوع جهانی دیگر می گردد، پرهیز نماییم. تردیدی نیست که فعال نمودن گسل های مخرب و ویرانگر موجود و قرار گرفتن نظامی که استقلال خویش را طی بیش از چهل سال مقتدرانه حفظ نموده است، در یکی از جریان های مورد مخاصمه، خطر وقوع جنگ جهانی و هسته ای را افزایش داده که قطعا تقبیح می باشد.

    3- شکی نیست که، ما همواره باید مدافع مظلوم باشیم. نظام اسلامی نه ظلم می کند و نه در مقابل ظالم و دفاع از مظلوم، ساکت هست. حمایت های معنوی و یا در مواردی کمک های مستشاری ما از مردم سوریه و لبنان و فلسطین و یمن، در همین راستا تفسیر می گردد، لیکن در فرضی که تشخیص ظالم و مظلوم مشتبه باشد و یا احتمال تشدید فتنه انگیزی و یا افتادن در تله و دام بدخواهان وجود داشته باشد، چون محتمل امر خطیری می باشد، لزوم احتیاط در این مورد خاص، مورد تحسین جمیع عقلای عالم هست. 

    4- تردیدی نداشته باشیم که، در رویکرد سیاسی امور خارجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عقل جمعی با محوریت اصل مدرن ولایت فقیه حاکم هست. از ما دلسوزتر به مظلوم و عالم تر به امور هستند. بنابراین ما نباییستی متأثر از القاء دیگرانی که هرگز خیر ما را نمی خواهند، دچار تحلیل های غلط و هیجانات خردستیز و ویرانگر باشیم. بله شکی نیست که ارائه هر نوع پیشنهاد سازنده به طروق مقتضی و با رعایت اصول حفاظتی، نافی این اصل نخواهد بود. 

    5- باید اذعان نماییم که ما نمی دانیم که آیا مقام معظم رهبری مد ظله العالی، به شروع کننده جنگ فعلی تذکری داده اند یا نه؟ پیکی فرستاده اند یا نه؟ و آیا با دید جهانی مبتنی بر اصول وحیانی، نزد کسی که به یقین احاطه اطلاعاتییشان از ما بسیار وسیعتر و عمیقتر هست، نظرشان و تدبیرشان در ناگفتنی ها، چه چیزی می باشد؟ همین مقدار اطلاع داریم که تدبیر معظم له- که خداوند متعال وجودشان را تا انقلاب جهانی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشرف مستدام بدارد- ، بر محور تنش زدایی و پرهیز دادن از هر امریست که نتیجه آن در بند دوم بیان شد. پشت سرگذاشتن مدبرانه جنگ دوم خلیج فارس( تهاجم آمریکا به عراق در زمان حاکمیت رژیم بعثی) با مدیریت بی بدیل معظم له که رئیس جمهور وقت آمریکا را زمینگیر نموده است، مشعر به همین اصل راهبردیست.

   6-شکی نیست که در این قبیل امور، بوق های تبلیغاتی با شانتاژهای رفتاریی که دارند، بیکار ننشسته و به صورت هدفمند، مردم را آماج تیرهای زهرآگین خود قرار داده و از این رهگذر منافع نا مشروع و شوم خویش را تعقیب می نمایند. بنابراین، زیبنده نیست که رعایت اصل دشمن شناسی مغفول واقع گردد. فرد میهن دوست، به هنگام اظطراب، نگاهش به منش سکانداریست که در گذر از پیچ های مخاطره آمیز به مدد الهی تدبیر نیکی را بر جای گذاشته است.

  7- تجربه تاریخی راقم این سطور حاکیست که، بدون درک امور عرفانی ناب علوی، نمی توان از رهگذر تحلیل های سیاسی صرف، در امور جاری جهان معاصر، به نتیجه مطلوب رسید. هر نوع شتابزدگی در بیان امور مربوط به این بند، زیبنده نیست به ویژه که بخواهیم در صدد نفی باشیم. همه چیز گفتنی نیست. دریافت های عمیق عرفانی مد نظر اهل نظر هست. در کشاش دهر با توکل به قدرت لایزال سرمدی، به امداد الهی دل خوش داریم.  

  8- با عنایت به مفاد اصول هفتگانه فوق، متهم نمودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عبور از اصل نه شرقی و نه غربی زیبنده اهل فضل و دانش، نیست. ما زمانی که به هنگام دفاع مقدس، از دریافت سیم خاردار ممنوع بودیم، به هیچ قدرتی متکی نبودیم، حال که به یاری حضرت حق سبحانه، به قدرت برتر منطقه و معدود قدرت جهانی تسلیحاتی رسیده ایم، به مدد الهی استقلالمان خدشه ناپذیر هست. نباید وجود برخی از کاستی ها و بی عدالتی ها در نگاه ما نسبت به غیرت ملی و دفاع از کشور، تاثیر سوئی داشته باشد.

با تشکر و سپاس     



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: دوشنبه 100/12/23::: ساعت 10:8 عصر

   1   2      >

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 23
کل بازدید :359251
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<