سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسمه تعالی

یقیناُ نوع سخنرانی رئیس جمهور محترم در روز دانشجو ، که برخورداری از حق مسلم استفاده از انرژی هسته ای را به اماواگر ها منوط می کرد،در زیاده خواهی رئیس جمهور آمریکا ،که در سخنرانی روز گذشته به اوجش رسید، نقش داشت.

ای کاش مسئولین محترم ،به این هشدار حکیمانه امام خمینی-رضوان الله تعالی علیه- توجه می نمودند که اگر ما یک قدم عقب بنشینیم ، دشمن یک قدم جلو می آید.

ای کاش رئیس جمهور ، محترم حساب کینه های به احمدی نژاد وامثال اورا با حساب حفظ منافع ملی جدا می نمود!

ای کاش کافه رجال سیاسی ما در رویکرد حکیمانه رهبر معظم انقلاب ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای -مد ظله العالی- در امر سیاست راهبردی مقاومت وحماسه اقتصادی به معنای واقعی آن ، تدبر می کردند.

سزاوار است دولت مردان ما به گونه ای عمل کنند ، که این ملت فهیم ایران باشد که به این قوه لقب دولت تدبیر وامید دهند نه خودشان! این که من بگویم علامه دهر هستم خیلی بده ، مهم این است که به گونه ای مشی کنم که دیگران به قضاوت درسقم فهم سیاسی واجتماعی من نائل نشوند.

در این سخنرانی رئیس جمهور آمریکا دیدید که حتی حاضر نشد از تحقیر رئیس جمهور محترم ما فرو گذار کند! البته از دشمن انتظاری غیر از این نیست.

باید بدانند هرگونه گفتمان ضعف ویا وا دادگی ویا عقده گشایی بی جا ، نتیجه اش افزون خواهی دشمنان بشریت است.

باید در این اصل تردید نکرد که شیب فشارهای آمریکایی ها نسبت به ملت ایران ، ربطی به ادبیات آقای احمدی نژاد نداشته وانگهی رویکرد ایشان در زمان ریاست جمهوری در قبال دشمنان ما ، منطبق با وظیفه ملی بوده است نه سلایق شخصی.

باید باور داشت که راه نجات ما در عرصه اقتصادی ، همان جهاد وحماسه ومقاومت است که رهبر معظم انقلاب ، آن را ترسیم می نمایند نه لبخند به دشمنان ویا اتخاذ رویکردی که دیگران از آن تلقی ویا دریافت واداده گی را  داشته باشند.

باید به این دست از ضعف های خود بیندیشیم که چرا باید به رغم انبوهی از پیشرفت های حیرت آور ،محتاج تهیه دون مرغ وامثال آن باشیم! ....امان از سوء مدیریت ! امان از سوء مدیریت! امان از سوء  مدیریت !

خواست به حق ملت شریف ایران ، این است که به جای گیر دادن به همدیگر ،بر آن باشید تا سوء مدیریت ها را در مان کنید.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: دوشنبه 92/9/18::: ساعت 3:42 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 25
کل بازدید :359323
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<