سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون یک هفته از نقطه اوج حماسه ای که رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی درآغاز سال جاری مژده آن را به ملت شریف ایران اسلامی داده بودند ،گذشت.

حال پس از یک هفته ،هنگامی که به قضاوت در باره آنچه که به افتخار آن را سپری نمودیم ،می پردازیم ، آنچنان احساس عزت وسر افرازی داریم که به راستی ، قلم مثل منی عاجز است از نگارش آنچه که ای بسا باحمایت دست غیبی ،ومدد رحمانی ،جلوه گر شده است.

شور ونشاط وصف نشدنی ملت ،درلبیک به ندای رهبرفرزانه انقلاب ،واحساس مسئولیت درقبال آرمان های پاک امام وشهداء ،چیزی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت! اگر تمام نویسندگان وهنرمندان وتحلیل گران دست در دست هم نهند تا دریای مواج این حماسه سیاسی را ، به تصویر بکشند ، نخواهند توانست حق مطلب را آنچنانی که بوده است ، ادا نمایند! پر واضح است که ،اصل برپایی انتخاب حماسه بود.بدون تردید ،نوع انتخاب نیز پیام حماسی دارد. 

   هوشیاری ملت در پرهیز از هرگونه التهاب آفرینی ، حفظ متانت ، حفظ حرمت ها ، رعایت نظم اجتماعی  در شرایط فعلی ،اموری نیستند که طی سالهای آینده ،به راحتی از خاطره ملت شریف ایران پاک شود.

  غفلت نکنیم از این که ،ملت شریف ایران ،در این انتخابات ، به یک روحانی رأی داده است. یقینا اقبال ملت ،به یک روحانی جلیل القدر ،حکایت از پایبندی ملت به آموزه های دینی دارد. البته این افتخار دراین برهه از زمان متوجه شخص جناب آقای دکتر روحانی ،شده است .در شرایطی که فشارهای اقتصادی بخش عظیمی از مردم را رنج می دهد ، ودشمنان سعی می کنند از این حربه ای که خود در به وجود آوردن آن ، نقش دارند ، علیه اسلام ونظام ، استفاده نمایند، ملت با اراده خود ، به یک روحانی انقلابی  فرهیخته رأی می دهد.

  پس از یک هفته ،با توجه به اظهارات  باصلابت ومتین رئیس جمهور منتخب ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی ،آنچه که برای سالهای آینده نوید بخش است ،بیانگر آن است که:

به یاری خداوند متعال ، وبه همت رئس جمهور آینده  ،دیگر ملت ایران ، شاهد امور حاشیه ای نخواهند بود . به یاری خداوند ، این بار ،ملت ایران شاهد بد اخلاقی های سیاسی نخواهند بود. به همت رئیس جمهور ی که درمردادماه پیش رو ، ریاست قوه مجریه را پس از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری درمحضر رهبر معظم انقلاب، وانجام مراسم تحلیف در محل مجلس شورای اسلامی ، عهده دار می شوند ،دیگر ملت ایران ،شاهد بگو مگو های بی خاصیت وپر هزینه نخواهند بود.

با آغاز سکانداری قوه مجریه توسط فرزند حوزه ای که به حوزه وحوزویان افتخار می کند ، ملت ایران این بار ،شاهدا هانت ها به مقدسات، وماجرا جویی های دهه هفتاد نخواهند بود.

به یاری خداوند متعال وبه همت دکتر روحانی عزیز، و مدد فرهیختگان وسلسله جلیلیه ی روحانیت معظم وهمراهی دست اند رکاران ،در سایه رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی وعنایات ویژه حضرت صاحب الامر عج ، ملت ایران ، طی سالهای آینده،کارآمدی اسلام وقرآن را در تمامی عرصه های سیاسی واجتماعی واقتصادی ،به دور از هرگونه افراط وتفریطی ،در کام خود می چشند. انشاءالله تعالی



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: پنج شنبه 92/3/30::: ساعت 11:39 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 51
کل بازدید :360022
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<