سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


 

                                     بسمه تعالی

 یا دلیل المتحیرین   یامن اسمه دواء و ذکره شفاء

حسب وظیفه شرعی به جمیع دست اندر کاران و متخصصین ریه و بیماری های عفونی کشور اعلام میکنم جهت درمان بیماران کرونایی راهکار مناسب و کم هزینه ای وجود دارد و اینجانب آمادگی دارم تا ادله و تجربیاتم را در این زمینه در اختیار کادرهای ویژه ی درمانی و بهداشتی کشور قرار دهم. تأکید می نمایم موضوع را جدی بگیرید. توهم نیست. در عرض یک ربع برایتان ثابت میشود که به یاری خداوند اغلب بیماران مورد نظر با این راهکار نه گانه  درمان خواهند شد.

به جمیع ملت عزیز ایران اعلام می نمایم در فرضی که به این بیماری مبتلا شدید، ضمن توکل به خداوند متعال و حفظ آرامش و خونسردی به موارد ذیل حتما عمل کنید:

1- خوردن غذای سرد، نوشیدن آب یخ و تقریبا سرد ممنوع، استفاده از غذای یخچالی و سرخ شدنی و سوپ مرغ و اقسام ترشیجات به شدت ممنوع!صرف گوشت گوساله و گاو ممنوع! عدم رعایت این بند به ویژه افراط در آن، مساوی هست با مرگ. به من می گویند گوشت های موجود در بازار مرغ نیست، خروس هست و مرغ طبع گرمی دارد، حقیر به شدت این مطلب را رد میکنم. بله گوشت خروس اثرتخریبیش در این زمینه شدیدتر هست. از گوشت های گرم مثل گوسفند و شتر و ترجیحا از سوپ بوقلمون استفاده کنید.

2- از خوردن برنج بپرهیزید. برخی به برنج به لحاظ تنفسی آلرژی دارند ولی خودشان مطلع نیستند. در صورت ناچاری بسیار اندک و یا با فاصله زمانی مناسب صرف شود.

3- از زیر گلو تا شکم را با پوشش های مضاعف پوشانیده و همواره گرم نگه دارید. سرد نگه داشتن این قسمت از بدن بسیار خطرناک هست.

4- در حال نشسته مثل قرار گرفتن در داخل حمام و یا...، با آب نمک ولرم یا نسبتا داغ و بهداشتی ترجیحا با نمک طبی دهنشویه ممتد داشته اشید به گونه ای که ترشحات لزج به کف تبدیل شود. انباشت ترشحات لزج خطرناک هست. به منظور پیشگیری از ایجاد ضعف جسمی لازمست این عمل در فواصل زمانی مناسب همراه با تقویت رژیم غذایی و رعایت سایر بندها اتفاق بیفتد.

5- پیوسته آب جوشیده ی ولرم میل کنید.

6-  میزان دمای مکان اقامت به گونه ای باشد که با پوشش تابستانی قابل تحمل باشد.

7- در صورت لزوم از بخور گرم و اسپری بینی استفاده کنید به گونه ای که وقتی  در حال رکوع قرار می گیرید احساس کنید خیلی راحت می توانید تمام هوای حبس شده در سینه را از راه بینی خارج نمایید. مخصوصا این بازدم را در برخی از فواصل زمانی در حالت طاق باز یا نشسته انجام دهید.

8- به اندازه کافی میوه به ویژه «به » و «سیب» و سبزیجات سالم میل نمایید. صرف مرکبات مثل پرتقال خوب هست ولی افراط نشود. البته صرف نارنج ممنوع!

9- پیاده روی ممتد ممنوع. رفتن به استخر ممنوع. کوهنوردی ممنوع. موتور سواری و دوچرخه سواری ممنوع! خوابیدن ممتد ممنوع ولی دراز کشیدن و طاق باز قرار گرفتن در فضای گرم همراه با انجام نفس های عمیق در فواصل زمانی مناسب توصیه می شود.

تاکید می کنم موارد فوق را جدی بگیرید. به منظور کمک به هموطنان عزیز و حتی جهان بشری در این زمینه از کادرهای درمانی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثل بیمارستان بقیة الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فدا تقاضا دارم تا با برقراری ارتباط با اینحقیر و واکاوی ادله ی پزشکی تجربه شده، به موارد فوق، نگاه علمی شود تا به یاری خداوند متعال به بشریت خدمت کنیم.  

 

 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: دوشنبه 98/12/12::: ساعت 2:30 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 51
کل بازدید :360060
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<