سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسم الله الرحمن الرحیم

هفته ای که گذشت ، مصادف بود با شهادت صادق آل محمد-صلی الله علیه وآله وسلم- به همین مناسبت آخرین فراز از سفارش های آن حضرت را در خطاب به ابو جعفر محمد بن نعمان احول که از برازنده ترین اصحاب آن حضرت بود، به شرح ذیل والبته این بار نیز بدون شرح ، تقدیم حضور گرامی رهروان کوی معرفت خاندان آل رسول-صل الله علیه وآله وسلم – می نماییم.

«یابن نعمان ، ان حبنا - اهل البیت – ینزله الله من االسماء من خزائن تحت العرش کخزائن الذهب والفضه ولا ینزله الا بقدرولا یعطیه الا خیرالخلق، وان له غمامة کغمامة القطر ، فاذا ارادالله ان یخص به من احب من خلقه اذن لتلک الغمامةفتهطلت کما تهطلت السحاب ، فتصیب الجنین فی بطن امه.»

ای پسر نعمان ! راستی خداوند محبت ما –اهل بیت- را از آسمان از گنجینه های زیر عرش که به مانند گنجینه های طلا ونقره است فرود آرد، وآن را فرود نیاورد جز به اندازه معین، وجز به بهترین مردم عطا نفرماید، این گنجینه ها به مانند بارانی می باشند ، که چون خدا خواهد بنده ای راکه دوست دارد، بدان ممتاز کند، به آن ابر دستور دهد تا مثل ابر باران ببارد وبا آن جنین در شکم مادر را نیزشاداب سازد.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: جمعه 94/5/23::: ساعت 6:0 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 36
کل بازدید :359884
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<