سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسمه تعالی

وقتی اتومبیل های امداد وآتش نشانی را در روز یکشنبه بیست ونهم دی ،در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) وخیابان جمهوری می دیدم، هرگز گمان نمی کردم که نوع جان باختن دوتن از هموطنان ما موجب می شود تا به سرعت این خبر در صدر اخبار ویا گمانه زنی ها واقع شود. از سوی دیگر مشاهده ساختمان مشتعل شده که هرروز جلوی چشمانم هست ، تأسف ها را برایم صد چندان می نماید.

براین اساس به فکر بودم تا ببینم راه چاره در اینگونه حوادث چه می تواند باشد؟ تا اینکه به ذهنم آمد : طبیعی است که در حوادث آتش سوزی  وامثال آن نباید به یک نوع راهکار نجات اکتفاء نمود. لذا استفاده از چرخ بال واختصاص چند فرونداز آن  برای شهر تهران ونیز سایر شهرستان ها  به منظور مقابله با حوادثِ این چنینی ، حتی امور امنیتی می تواند بر ضریب اطمینان پوشش امنیتی ومهار حوادثی از این دست بیفزاید. 

چرا که در همین حادثه ، به کار گیری اطاقک نجاتی که از طریق طناب نسوز ویا سیم بوکسل از چرخبال آویزان  باشد ، می توانست جان این دو هموطن را نجات دهد. بنده این نکته را روز گذشته به استحضار وزیر محترم کشور رساندم و با درج آن دراین پایگاهِ خبر رسانی انتظار دارم تا همه کسانی که در این روزها متأثر حادثه هستند ونیز دستی بر کار دارند ، با عملی نمودن این پیشنهاد ، بتوانند سنت حسنه ای را  برای آینده کشور وامنیت مردم عزیز ما ایجاد نمایند.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: شنبه 92/11/5::: ساعت 2:43 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 36
کل بازدید :359879
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<