سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسم الله الرحمن الرحیم

امروز یکشنبه هفدهم ربیع الاول ،سالروز دومناسبت بزرگ بوده است. مناسبت اول اختصاص داشت به میلاد خاتم الانبیاء حضرت محمد بن عبدالله –صلی الله علیه وآله وسلم- که 53سال قبل از هجرتِ آن حضرت از مکه معظمه به مدینه منوره اتفاق افتاد ه است . ومناسبت دوم اختصاص داشت به ولادت با سعادت ذریه معصومِ  آن حضرت امام ششم امام جعفر صادق –علیه السلام-مؤسسِ مذهبِ جعفری که درسال 83 هجری قمری اتفاق افتاده است. شایسته است  این دو عید بزرگ را حضور گرامی دوستان وکاربران گرامی تبریک عرض نمایم.  البته نا گفته نماند که امروز به عنوان  روز غزه نیز نام نهاده شد وما این مناسبت را نیز گرامی می داریم وبه ارواح شهدای مدافع غزه اعم از شیعه وسنی درود می فرستیم وامیدواریم با رهایی فلسطین اشغالی از چنگ رژیم خون آشام صهیونیستی ،ارواح شهدای فلسطینی طعم استقلال و آزادی کشور خود را در عالم برزخ ادراک نمایند.

به گواهی مورخان ،شب هفدهم ربیع الاول شبی بود که ایوان کسری در آن شب شکسته شد وچهارده کنگره آن فرو ریخت.

همه بت ها در صبح آن شب به رو در افتاده وهیچ بتی در آن روز برسر پا نبود.

ودریاچه ساوه خشک گردید.ووادی سماوه پر آب شد.

آتشکده های فارس که هزار سال بود خاموش نشده بود در آن شب خاموش گردید.وموء بدان فارس در خواب دیدند ، شترانی سخت اسب های عربی را یدک می کشند واز دجله عبور کرده ودر بلاد آنها پراکنده شدند ، وطاق کسری از وسط شکست خورد ورود دجله در آن وارد شد.

در آن شب نوری از سوی حجاز ساطع گشت وهمچنان به سمت مشرق رفت تا بدانجا رسید.

فردای آن شب تخت هر پادشاهی سرنگون گردیدوخود آنها گنگ گشتندودر آن روز نمی توانستند سخنی بگویند!

دانش کاهنان ربوده شد وسحر جادوگران باطل گردید، ومیان کاهنان وهمزاد شیطانشان جدایی افتاده بود.

آمنه –سلام الله علیها- فرمود:به خدا فرزندم که به زمین قرار گرفت دست های خود را بر زمین گذاشت وسر به سوی آسمان بلند کرد وبه آن نگریست ، ونوری از من تابش کرد ودر آن نور شنیدم ، گوینده ای می گفت: تو آقای مردم را زاده ای اورا محمد نام بگذار.....

آری! روزی به بزرگی چنین روز، در عالم تکوین وجود نداشته است .چرا که خدای سبحان در خطاب به آن حضرت فرمود  : لو لاک ما خلقت الافلاک.-ای محمد ! اگر تو نبودی جهانیان را خلق نمی کردم!

آری !اگر عید مبعث را بزرگ می پنداریم-که بزرگ هم هست- ،اگر عید غدیر خم را گرامی می داریم – که گرامی هم هست -، اگر عید نیمه شعبان را گرامی می داریم- که گرامی هم هست – واگر تمامی مناسبت های ولادت معصومین-علیهم السلام- را گرامی می داریم وبه جان ودل ارج می نهیم وبه آن افتخار می کنیم، همه این ها ریشه در میلاد صاحب این روز ختم رسول وهادی سبل ، حضرت محمد بن عبدالله –صلی الله علیه وآله وسلم دارد.

سر رشته تمامی این اعیاد ،به مولود این روز بر می گردد.

گنبد نیلگونی آسمان عالم هستی بر حلقه ی میم محمدی گواهی می دهد.عمق جان انسان های پاک با اقرار به رسالت محمدی ، مدرک حیات انسانی والهی است.

هر پیغمبری بشارت به وجود نازنین آن حضرت را از افتخارات وحی سرمدی می پنداشت وچه پندار نیکی که مرکز ثقل هر دریافت کننده وحی تشریعی وتکوینی بوده است .

کمال تمام انسان های وارسته، به کمال وجود نازنین او وابسته است. او مرکز ثقل عوالمی بوده است که تمام عرشیان وفرشیان را به رحمت خویش معطوف داشته ، تا بدانجایی که رحمتا  للعالمین گشت.  کسی که در اوج قدرت وپیروزی فرمان عفو عمومی صادر می کند وحتی قاتل عموی خود حمزه سید الشهداء را به لحاظ قصاصش می بخشد ، اگر چه آن قاتل خون آشام لیاقت این بخشش را که نداشت ،بعد هم  نتوانست در خود ایجاد کند وبه همین سبب ملعون ابدی گشت.

والبته ،امروز زمانی ما این عید بزرگ را به چشن وسرور نشستیم که جهان اسلام در گیرِ حوادثی هست که در اثر آن قلوب کافه مسلمین مالامال از درد وغم واندوه هست.

امروز جهان اسلام در اثر دسیسه های دشمنان اسلام ومسلمین ، با مصائبی مواجه هست که ، یقینا روح مقدس وملکوتی آن پیغمبر رحمت غمبار است . چرا غمبار نباشد که تا دراین کره خاکی بود ، حتی برای منحرفین وکفار دل می سوزانید وغم وغصه بیراهی آنان را به دل داشت.

امروز قلب مقدس حضرت صاحب الامر – روحی وارواح العا لمین لتراب مقدمه فداء -جریحه دار است .چرا که حکام ظلم وجور بر سر مسلمین آن آورده اند که پاره پاره ساختن بی گناهان وبی دفاع مردم سوریه وعراق و لبنان وفلسطین وغیره بخشی از جنایاتی است که باز گو می شود ویا قابلیت باز گویی را دارد.امروز سوریه به دست وهابیت تکفیری که به ظاهر از کشور های مرتجع منطقه، ولی در واقع از اسرائیل خون آشام خط می گیرند داغدار است! امروز ملت ایران اسلامی وبلکه هر ملت بیداری از ظلم وستمی که در حق مردم سوریه ولبنان و فلسطین وبحرین وافغانستان وسایر کشور های اسلامی ، روا می شود ، غمبار است .وما از روح ملکوتی ومقدس صاحب این روز استمداد می طلبیم تا به دلیل مقامی که نزد خدای رحمان دارند از محضر قدسیش ،فرج صاحب عصر را مسئلت نمایند تا بیش از این شاهد سربریدن طفلان معصوم وقطعه قطعه شدن پیر وجوان ومرد وزن توسط جهانخواران وایادی مزدور آنان نباشیم.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: یکشنبه 92/10/29::: ساعت 11:34 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 25
کل بازدید :359277
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<