سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسمه تعالی 

در پی پرسش هایی که برخی از عزیزان داشته و دارند، بر آن شدم تا نکاتی را به شرح ذیل باستحضار کاربران و دوستان عزیز برسانم:


1- شکی نیست که همه ی عقلای عالم، اقدام به موقع و شجاعانه ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به اقدام تروریستی ترامپ را در نخستین لحظات روز جاری(1:20بامداد)، حق قانونی و قابل تحسین می دانند. نیز مبرهن است که سکوت ایران در این مقطع یعنی تسلیم شدن! و بر همگان روشن است که هزینه ی تسلیم شدن، پایانی جز تسلیم محض و نابودی را به دنبال نخواهد داشت. در چنین حالتی عقل و منطق، به ایستادگی و مقاومت و انتقام بجا، حکم می کند.

2-از هم اکنون دو احتمال متصور است:

الف) آمریکایی ها به همین مقدار اقدام، تأدیب شده و با پذیرش حقانیت جمهوری اسلامی ایران،  تسلیم منطق و عقل و خردورزی شده  و افزون بر این مقدار ماجراجویی نکنند.

ب) ترامپ همچنان بر موضع قلدرمآبانه خویش اصرار ورزیده به گونه ای که حتی به توصیه های عقلای وطن خودش هم وقعی ننهد و از این رو،نابخردانه وارد عملیات انتحاری شده و دست به اقدام نظامی بزند. در این صورت:

* اسرائیل طی چند ساعت ، از جغرافیای هستی محو می گردد.

* تمام پایگاه ها و پادگان ها و ناوهای جنگی آمریکایی اشغالگر مستقر در منطقه مورد هدف موشک های بالستیک ساخت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته که در این صورت تمام تبعات منطقه ای و فرا منطقه ای و جهانی آن، متوجه ی رژیم جنگ طلب آمریکا خواهد بود، زیرا که این رژیم سفاک، آغازگر به جنگ می باشد.  

*حکام عربستان سعودی که میزبانی ذلت بار چند جانبه ی آمریکایی ها را در منطقه عهده دار هستند، باید منتظر اقدامات سخت و بحق جمهوری اسلامی ایران، توسط غیورمردان رزمندگان اسلام، باشند.

*شکی نیست که اقدامات شجاعانه و انقلابی فرزندان انقلابی و عاملان مقاومت، محدود به جغرافیای منطقه و زمان خاص نخواهد بود و تمام منافع آمریکایی ها، در اقصی نقاط عالم، مورد هدف قرار خواهد گرفت. به عنوان یک کارشناس در اندیشه ی والای حضرت امام خمینی- رضوان الله تعالی علیه- عرض می کنم که آن امام راحل - قدس سره الشریف- پرچمی را که در این زمینه بر افراشته است، بحول و قوه ی الهی هرگز بر زمین نخواهد ماند تا به دست مقدس صاحب اصلی این مرز و بوم- عجل الله تعالی فرجه الشریف- سپرده شود. ما از خداوند متعال خاضعانه و خالصانه مسئلت می نماییم تا این امر، توسط حضرت آیت الله العظمی خامنه ای- مد ظله العالی- محقق گردد.

شایان ذکر است که جمیع این موارد، منطبق با مبانی اصولی و غیر قابل خدشه بوده، علیهذا در فرضی که پرسش و یا ابهامی وجود داشته باشد، در خدمت شما هستم. نیز یاد آور می شوم ، همانگونه که مستحضر هستید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هرگز آغازگر به جنگ نبوده و نیست، ولی تحت هیچ شرایطی، تن به ذلت نمی دهد. همه ی آنچه را که پیرامون تبعات منفی وقوع جنگ، مد نظر شما هست، مورد توجه نگارنده ی این سطور نیز می باشد و در فرض لزوم، اطلاعات لازم، تقدیم می گردد. شکی نیست که پیروزی نهایی و قاطع، از آن رزمندگان اسلام خواهد بود، بحول و قوه ی الهی.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: چهارشنبه 98/10/18::: ساعت 10:4 صبح


بسمه تعالی ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سپهپد حاج قاسم سلیمانی- رضوان الله تعالی علیه- که به دستور شقی ترین عنصر قرن و جرثمه ی فساد یعنی ترامپ، مظلومانه به شهادت رسید، باستحضاربرادران و خواهران می رسانم جهت سهولت دسترسی به مطالب، از طریق کانال تلگرامی و نیز پیچ اینستاگرامی با نام« یوسف ذوالفقاری آهنگ » در خدمت شما هستم. بدیهیست در همین پایگاه وبلاگ نویسی، از دریافت نکته نظرات ارشادی شما خرسند خواهم شد. 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: جمعه 98/10/13::: ساعت 8:33 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 12
کل بازدید :359950
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<