سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون یک هفته از نقطه اوج حماسه ای که رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی درآغاز سال جاری مژده آن را به ملت شریف ایران اسلامی داده بودند ،گذشت.

حال پس از یک هفته ،هنگامی که به قضاوت در باره آنچه که به افتخار آن را سپری نمودیم ،می پردازیم ، آنچنان احساس عزت وسر افرازی داریم که به راستی ، قلم مثل منی عاجز است از نگارش آنچه که ای بسا باحمایت دست غیبی ،ومدد رحمانی ،جلوه گر شده است.

شور ونشاط وصف نشدنی ملت ،درلبیک به ندای رهبرفرزانه انقلاب ،واحساس مسئولیت درقبال آرمان های پاک امام وشهداء ،چیزی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت! اگر تمام نویسندگان وهنرمندان وتحلیل گران دست در دست هم نهند تا دریای مواج این حماسه سیاسی را ، به تصویر بکشند ، نخواهند توانست حق مطلب را آنچنانی که بوده است ، ادا نمایند! پر واضح است که ،اصل برپایی انتخاب حماسه بود.بدون تردید ،نوع انتخاب نیز پیام حماسی دارد. 

   هوشیاری ملت در پرهیز از هرگونه التهاب آفرینی ، حفظ متانت ، حفظ حرمت ها ، رعایت نظم اجتماعی  در شرایط فعلی ،اموری نیستند که طی سالهای آینده ،به راحتی از خاطره ملت شریف ایران پاک شود.

  غفلت نکنیم از این که ،ملت شریف ایران ،در این انتخابات ، به یک روحانی رأی داده است. یقینا اقبال ملت ،به یک روحانی جلیل القدر ،حکایت از پایبندی ملت به آموزه های دینی دارد. البته این افتخار دراین برهه از زمان متوجه شخص جناب آقای دکتر روحانی ،شده است .در شرایطی که فشارهای اقتصادی بخش عظیمی از مردم را رنج می دهد ، ودشمنان سعی می کنند از این حربه ای که خود در به وجود آوردن آن ، نقش دارند ، علیه اسلام ونظام ، استفاده نمایند، ملت با اراده خود ، به یک روحانی انقلابی  فرهیخته رأی می دهد.

  پس از یک هفته ،با توجه به اظهارات  باصلابت ومتین رئیس جمهور منتخب ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی ،آنچه که برای سالهای آینده نوید بخش است ،بیانگر آن است که:

به یاری خداوند متعال ، وبه همت رئس جمهور آینده  ،دیگر ملت ایران ، شاهد امور حاشیه ای نخواهند بود . به یاری خداوند ، این بار ،ملت ایران شاهد بد اخلاقی های سیاسی نخواهند بود. به همت رئیس جمهور ی که درمردادماه پیش رو ، ریاست قوه مجریه را پس از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری درمحضر رهبر معظم انقلاب، وانجام مراسم تحلیف در محل مجلس شورای اسلامی ، عهده دار می شوند ،دیگر ملت ایران ،شاهد بگو مگو های بی خاصیت وپر هزینه نخواهند بود.

با آغاز سکانداری قوه مجریه توسط فرزند حوزه ای که به حوزه وحوزویان افتخار می کند ، ملت ایران این بار ،شاهدا هانت ها به مقدسات، وماجرا جویی های دهه هفتاد نخواهند بود.

به یاری خداوند متعال وبه همت دکتر روحانی عزیز، و مدد فرهیختگان وسلسله جلیلیه ی روحانیت معظم وهمراهی دست اند رکاران ،در سایه رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی وعنایات ویژه حضرت صاحب الامر عج ، ملت ایران ، طی سالهای آینده،کارآمدی اسلام وقرآن را در تمامی عرصه های سیاسی واجتماعی واقتصادی ،به دور از هرگونه افراط وتفریطی ،در کام خود می چشند. انشاءالله تعالی



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: پنج شنبه 92/3/30::: ساعت 11:39 عصر


بسمه تعالی

جناب آقای دکتر احمدی نژاد، باید  بداند،تمام حرکات و سکنات او به نام ملت ایران ،ثبت می شود.حتی یک دست تکان دادنی درمقابل دوربین،درتاریخ ایران اسلامی، می ماند!

 پانزده سال پیش از این، دردفاع از حقی ، از پزشک محترمی آدرس نظام پزشکی را خواسته بودم،آن پزشک محترم درحالی که خود نیز شاکی بود،گفت: تو این کار را نکن ! گفتم چرا؟ پاسخ داد" تو مال خودت نیستی چون روحانی هستی،برای خودت نیستی" .حرفش آنچنان برایم منطقی ودارای پیام بو د که ، تاکنون باگذشت دو دهه ،بارها به هنگام انجام کاری حتی مباح ،این جمله به ذهنم آمد:"تو مال خودت نیستی" "تو مال خودت نیستی"!

بله آقادکتر! تو هم مال خودت نیستی. لا اقل این چند روز را در یاب!



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: چهارشنبه 92/3/29::: ساعت 8:38 صبح


بسمه تعالی

((من اصلاح طلب هستم)) آری درست خواندی .من یوسف ذوالفقاری آهنگر ، از آهنگرکلای بابل متولد سال  1344 ، مقیم تهران ،یک اصلاح طلب هستم!

کسا نی که عنوان فو ق را می بینند ، ابتدا می گویند : یوسف مارا ببین! ابن وقت شد! تا دیروز اصول گرا بود حالا اصلاح طلب شد!! اگرچه این ایام به دلیل تکمیل تحصیلات وامتحانات قم ، چندان وقت یار نیست تا به اموری بپردازم ،چرا که در شرایط فعلی رسالت خویش را بسی سنگین تر می بینم، اما حسب ضرورت فهرست گونه، اموری را متذکر می شوم ، وبه شرط حیات، در آینده ای نه چندان دور به صورت مفصل مطالبی را تقدیم دوستان عزیز، خواهم نمود انشاءالله تعالی.

پر واضح است که هر اصول گرایی، در ذات خود یک اصلاح طلب است.

اصلاح طلبی از ذاتیات آیین توحیدی اسلام است.

هرکسی که ملتزم به اصول ومبانی اسلام باشد، اصلاح طلب می باشد.

در یک نگاهی رسول اکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم ،اصلاح طلب است.پس از آن ،امام علی بن ابیطالب علیه السلام ، اول اصلاح طلب عالم است.

سالار شهیدان ، حضرت حسین بن علی علیهما  ا لسلام ،مصلحی بود که در راه اصلاح طلبی ، جان خود وعزیزانش را فدا نمو ده است.

امام خمینی رضوان الله تعالی علیه ، مصلح قرن حاضر است .

نظام و لایی و مقدس جمهوری اسلامی ایران ، در امتداد ندای اصلاح طلبی آن اما راحل عظیم الشأن ،است. پس هر اصول گرایی در واقع ، اصلاح طلب است. وهر اصلاح طلب حقیقی ، اصول گراست.

جهان در انتظار مصلح کل وناجی بشریت است.منتظرین واقعی به اصول اساسی اسلام پا یبند هستند،واز مصادیق اصولگرایان هستند.

وای به حال کسانی که از لفظ اصلاح طلبی در مسیر نادرست  مصادره به مطلوب می نمایند  .نمی توان به نام اصلاح طلبی به مقدسات اسلام اهانت نمود.

وای به حال کسی که به اسم اصلاح طلبی به امام خلائق یعسوب الدین ،اهانت نمود!

وای به حال کسانی که به اسم اصولگرایی ، این نام مبارک را در اذهان مخدوش ساختند . نمی توان اصولگرا بود اما خود محور وجاه طلب! 

وای به حال کسی که به اسم اصولگرایی ، بسیاری از اصول ومبانی اسلام را زیر پا گذاشت! 

وای به حال کسانی که گفتند اصولگراهستند ، ولی به لوازمات آن پایبند نبودند !

چه کردند!؟..........

............

 

 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: دوشنبه 92/3/27::: ساعت 12:10 عصر


بسمه تعالی

امروز (شنبه 25خردادماه)،اولین روز پس از حماسه پر شکوه سیاسی ، پایان رقابت وآغاز رفاقت می باشد.

از آنجایی که پیروز صحنه پس از ملت شریف ایران اسلامی ،متوجه شخص جناب آقای دکتر روحانی می باشد،ضمن عرض تبریک به ایشان وملت عزیز ایران ،انتظار آحاد ملت ،از جناب آقای دکتر روحانی به دلیل افتخار ایشان به کسوت روحانیت،بسی مضاعف بوده وامید است ایشان به یاری حضرت حق سبحانه با رویکرد دینمدارانه خود ،برای ایران اسلامی ،سعادت وسرافرازی روزافزون رابا پیروی از رهبری معظم انقلاب اسلامی ،مد ظله العالی ،وبه همراهی امت اسلامی ،به ارمغان بیاورند.ومن باشناختی که از شخص ایشان دارم ،به آینده ای روشن ،خوشبین هستم.به یاری حضرت حق .



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: شنبه 92/3/25::: ساعت 3:40 عصر


بسم  الله الرحمن الرحیم

اکنون نزدیک به چهارده ساعت است که از آغاز انتخابات می گذرد،با این وجود خبرها حاکی از وجود انبوهی از مردم شریف در پای صندوقهای اخذ رأی  می با شد .آدم وقتی صحنه های پرشور حضورحما سی مردم شریف ایران اسلامی را می بیند،نزدیک است که دلش برای دشمنان این مرز وبوم بسوزد! !! بیچاره ها این همه به خود زحمت دادند تا شاید از عظمت ملت ایران اسلامی بکاهند،حالا می بینند که مثل همیشه نتیجه عکس گرفتند!    چه می شد که خودشان را با ملت عزیز ایران هماهنگ می نمودند؟!

چه می شد که کمی با خواست ملت ها همراه می شدند؟!

چه می شد که فر عونیان وطواغیت در مقابل انبیاء نمی ایستادند؟!

چه می شد که ابو جهل ها وابو لهب ها در مقابل رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم ، صف نمی کشیدند؟!

چه می شد که یزیدیان در مقابل حسینیان ،نمی ایستادند؟!

چه می شد که از خود کامگی های خود دست می کشیدند؟!

چه می شد که فرصت اجرای عدالت را در پهنه زمین می دادند؟!

چرا این همه بر طبل جنگ می کوبند؟!

چرا برسر ملت ها بمپ های کذایی و چند تنی می ریزند ؟!

چرا این همه ملت هارا تحقیر می کنند؟!

چرا طفلان معصوم را می کشند؟!

چرا به عقاید ومقدسات انسان ها اهانت می کنند؟!

چرا برای ملت ها زحمت درست می کنند؟!

تا کی بر این روش هستند؟!.........................

 

 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: جمعه 92/3/24::: ساعت 9:41 عصر


بسم الله الرحمن الرحیم

به عنوان طلبه ای که این افتخار رادارم ،سال هاست دراحادیث رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم وائمه اطهار صلوات الله علیهم اجمعین ونیزدر آثار امام خمینی رضوان الله تعالی علیه  وسخنان امام گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی  مد ظله العالی تأمل وتدبر می نمایم ،گواهی می دهم : بسیاری ازموارد، سخنان این دو رهبر الهی از سلاله خاندان عصمت وطهارت ، حسب مورد ،یا به لحاظ لفظ ویا به لحاظ معنی ،مو به مو، منطبق با گفتار خاندان عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین است.البته این امر موجب می گردد سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب  ، منطبق با نیازهای معرفتی وعرفانی آحاد امت اسلامی ودر نتیجه ، دلنشین باشد کما اینکه این امردر باره سخنان رهبر کبیر انقلاب نیز مسبوق به سابقه است. 

در این نوشتار به جای پرداختن به این موضوع و تشریح آن افزون بر این ، به یک سئوال بسنده می نمایم تا انگیزه ای باشد برای دوستان جوان ،در تدبر به موضوعی که به آن اشاره داشتم.

س:به نظر شما کدام جمله از فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب ،مدظله العالی ،درسخنرانی  روز گذشته (چهار شنبه 22خرداد=سوم شعبا ن المعظم ) منطبق با این سخن سالار شهیدان ،حسین بن علی علیهما السلام  بوده است؟

((یا شیعه آل ابی سفیان ان لم یکن لکم دین وکنتم لا تخافون المعاد ،فکونوا احرار فی دنیاکم.......))

((ای پیروان خاندان ابی سفیان ، اگر دین ندارید واز روز جزا نمی هراسید، لا اقل در زندگی  آزاد مرد باشید.... ))

منتظر پاسخ شما هستم. باتشکر.یوسف  ذوالفقاری آهنگ



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: پنج شنبه 92/3/23::: ساعت 7:46 عصر


بسمه تعالی

چقدر ناخوشایند است که می بینیم ،در تعریف اصو لگرایی هر کسی از ظن خود یار می شود!

برخی ها از واژه اصولگرایی ،مصادره به مطلوب می نمایند. قصد ندارم فعلا دراین زمینه ورود داشته باشم،اما باتوجه به مسائل جاری کشور ،عرض می نمایم که:

اصو لگرایان واقعی ، با بصیرت هستند.

اصو لگرایان واقعی ،به کسانی که ،قانون شکن باشند ،رأی نمی دهند.

اصو لگرایان واقعی ،به کسانی که ،خوی اشرافی گری داشته باشند،رأی نمی دهند.

اصو لگرایان واقعی ،به کسانی که ،بوی فتنه از آنان ،استشمام می شود رأی نمی دهند.

اصو لگرایان واقعی ،به کسانی که،منافع گروهی را بر مصالح کشور ونظام ترجیح می دهند،رأی نمی دهند.

اصو لگرایان واقعی ، به کسانی که،ازبیت المال ،برای خود، استفاده تبلیغاتی می کنند ،رأی نمی دهند.

اصو لگرایان واقعی ،به کسانی که ،ابن وقت هستند،رأی نمی دهند.

اصولگرایان واقعی ،به کسانی که ،اشتهای ریاست طلبی بی حدوحصر ،دارند، رأی نمی دهند.

اصو لگرایان واقعی ،به کسانی که،به فرهنگ ارزشی ،جفا کنند ،رأی نمی دهد.

اصو لکرایان واقعی ، به کسانی که ،به راحتی دروغ می گویند، رأی نمی دهند.

اصو لگرایان واقعی ،به کسانی که،با رهبری معظم انقلاب،زاویه دارند،رأی نمی دهند.

اصو لگرایان و اقعی، به کسانی که ،خون به دل امت وامام می کنند ،رأی نمی دهند.

اصو لگرایان واقعی ،به کسی رأی می دهند که :ارزشی ،موء من ،ولایتمدار،قانونمند،ساده زیست، مقاوم وکار دان وخوش سابقه باشد.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: چهارشنبه 92/3/22::: ساعت 2:5 عصر


بسمه تعا لی

به استحضار ملت شریف ایران می رساند،اگر چه در همه حال فرض است درمقابل اجانب ودشمنان بیدار بود، واین بیداری در ما ایرانی ها ،وجود دارد،اما به یاری حق سبحانه , در حال حاضر ،در احتمال بروز فتنه ،چندان جای نگرانی نیست ، زیرا : تازما نی که امت اسلامی ا یران ازمقام معظم رهبری مد ظله العالی، بدون لیت ولعل ،دینمدارانه تبعیت می کند، وبه معظم له عشق می ورزد، وسخن اورا چون سخن رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم وکلام مولی الموحدین امام علی بن ابیطالب علیه السلام،واولاد معصومینش صلوات الله علیهم اجمعین ،نافذ می داند،وتا زمانی که پرچم سالار شهیدان ،حسین بن علی علیهما السلام  برفراز حسینیه ها بر افراشته است،وتا زمانی که نام حضرت حجت ((قائم آل محمدصلی الله علیه وآله وسلم))، روحی وارواح العا لمین لتراب مقد مه فداه ، برزبان ودل این امت جاریست،وتا زمانی که رهبری معظم به امت ،عشق می ورزد،به یاری خداوند متعال،آسیبی متوجه این کشور نخواهد بود. 

بدیهی است ، با تجاربی که از گذشته بر جای مانده است ، این بار ،در فرض وقوع هرگونه علامتی از بروز فتنه ، تمام ظرفیت ها برای ناکام گذاشتن نیات پلید بد خواهان وفرصت طلبان ودشمنان این مرز وبوم ،فراهم بوده وهر نوع فتنه ای در گام نخست ،محکوم به شکست است . این بار رهبری معظم انقلاب اسلامی وامام مسلمین اجازه نخواهند داد تا ، درفرض وقوع دملی بر پیکره امت اسلامی ، باگذشت زمان این دمل سر باز نماید وبعداز آن ،تمهیدات لازم اندیشیده شود، چراکه با رهبریهای حکیمانه معظم له در طی سالهایی که گذشت ، به اندازه کافی ،بصیرت های لازم ،تحقق یافته است. 

امروز برای کسی ،مکائد دشمنان اسلام ودسیسه های بد خواهان ملت شریف ایران اسلامی ، واهداف شوم آنان پوشیده نیست.

امروز هیچ بهانه ای از افراد به ظاهر ساده لوح ، اما جاده صاف کن دشمنان این مرز وبوم ، پذیرفته نیست .

 امروز لازم نیست ، دستگاههای اطلاعاتی وامنیتی ،در مراحلی صبر کنند تا با فرونشستن گرد و غبار های برخا سته از موج فتنه وبا شناخته شدن حق وباطل ،و با درخواست مردمی وارد صحنه شوند. لحظه ای در پاسداشت حرمت خون شهداء ،درنگ نمی شود،چرا که، امروز مرزهای حق وباطل به درستی مشخص است .

امروز بر کسی حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران- که خون بهای هزاران شهید والامقام است- پوشیده نیست.

امروز عصر بیداری اسلامی است ، پدیده ای که اول منادیش ،رهبر کبیر انقلاب اسلامی وبنیان گذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه ،بوده است . امامی که امت به او عشق می ورزید واکنون کلام رهبر معظم انقلاب را کلام او وراهش را، راه او ،وفرمانش را فرمان اودانسته، وپیروی از آن را تاپای جان ،بر خود ،فرض می داند.

امروز نونهالان انقلاب اسلامی ،میان سالان،بزرگان، پیش کسوتان ،زنان،مردان،نخبگان وهمه آحاد امت اسلامی ،گوش به فرمان رهبری دارند که :بیدار شدگان جهان اسلام ،چشم تیز بین خود را بر لبان حسینیش دوختند.

امروز این ،خورشید فلسطین است که پس از غروب خورشید جماران ،می درخشد.

.......

باوجود چنین شرایطی ،هرگز ،جای نگرانی نخواهد بود انشاءالله والبته ما بیداریم.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: یکشنبه 92/3/19::: ساعت 3:50 عصر


بسمه تعالی

اصطلاح "لباس شخصی ها" یک عنوان جعلی وتخیلی ، برای بد نام کردن بسیجیان جان برکف واز میدان بدر کردن قاطبه رزمندگان عزیز اسلام وخانواده های معظم شهداء وجانبازان وایثارگران بوده ،واین ترفند نامیمون ،  از هنگام بنی صدر فراری ،وپس از آن در دوران خاتمی ،اعمال می شده است.

حالا امروز ،پس از سالها این آقا از یک طرف چفیه می اندازد  تا رای حزب اللهی ها را جلب بکند ،از یک طرف در رسانه می گوید من با لباس شخصی ها چه و چه... کردم . داردبه مخاطبین خاص خودش به اصطلاح کد می دهد!

چندی پیش به ایشان گفته بودم که شما درحد ریاست جمهوری نیستید ولی گوش نکرد!

ملت شهید پرور ایران ،خاصه خانواده ها ی ایثارگروبسیجیان دلاور به هوش باشند ،که احساسات پاک آنان مصادره به مطلوب نشود.

اگردرشرایط فعلی ،این نکات ،باخون نوشته شود ،ارزش آن را دارد. والسلام.

 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: شنبه 92/3/18::: ساعت 2:46 عصر


بسمه تعالی

مناظره روز گذشته ،به قدری گویا بود ،که لازم نیست مناظره دیگری گذاشته شود .فقط کافی است که تکرار این مناظره ،بارها از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شود.ملت فهیم ایران ،از آنچه که روز گذشته بیان شد،به فهم قابل کفایت  می رسند.افزون بر این، پرده برداری از چهره های  آنچنانی ،  وافشائ تناقض گوییها در ازمنه گوناگون،به صلاح کشور وبرخی از حضرات آقایان نامزدها نیست.چرا عبرت نمی گیرند؟



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: شنبه 92/3/18::: ساعت 12:54 عصر

   1   2      >

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 36
کل بازدید :359859
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<