سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک قلم وبیان از وصف آنچه که دیروز(22بهمن) از ملت شریف ایران در کشور به ویژه در تهران به نمایش کشیده شد عاجزوناتوان هست وفقط تعابیر وتفاسیر ملکوتی از ناحیه اهل فن قادر است ذره ای از این اقیانوس بی کران را به وصف در بیاورد. زیرا که این راهپیمایی در کلان شهری مثل تهران –که تمام چشم های دنیا در چنین روزی به آن معطوف است-در حالی با حضور میلیونی وحماسی اتفاق افتاد که :

1)   22بهمنِ امسال مصادف شد با روز چهارشنبه ، یعنی روزی که اغلب تهرانی ها منتظر تعطیلی روز چهارشنبه ای هستند که آن را بااضافه نمودنِ  تعطیلی روزهای پنج شنبه وجمعه به فرصتی مناسب یرای بیرون رفتنِ از تهران به شهر های مجاورتبدیل نموده، به اصطلاح نفسی تازه کنند.

2)هوای تهران بارانی بود به گونه ای که اغلب مردم با چتر از خانه هایشان برای شرکت در راهپیمایی بیرون آمدند ورنج خیس شدن و...به جان ودل خریدند.

3)شرایط اقتصادی به دلیل جنگ تمام عیار اقتصادی غرب با ایران وبرخی از مدیریت های سوءِ دست اندرکارانِ نظام طی سالهایِ متمادی  نه چندان مطلوب نیست بلکه برای  خیلی از خانواده ها بد هست. اما با این وجود دوست وشمن شاهد بودند که ملت ایران با حضور حماسی خود قلب مقدس امام عصر –عجل الله تعالی فرجه الشریف- ونائب حضرتش یعنی حضرت آیت الله العظمی مقام معظم رهبری –مد ظله العالی –ونیز ارواح طیبه شهدا وامامِ شهداء –بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران -را شاد نموده وموجب خرسند ی آنان گشت.

اگرچه چندان لزومی بر واکاوی علل امور فوق نمی بینیم اما به دلیل شکر این نعمت والبته کمی هشدار به بد اندیشان نکاتی را به شرح ذیل تقدیم می نماییم.

پر واضح است که ملت ایران ،یعنی همین کسانی که به رغم مطالب سه گانه فوق بر خود فرض می دانستند که حتما در این راهپیمایی شرکت کنند، به انقلابشان ، به رهبرشان و به آرمان های امام وشهداء عشق می ورزند ،وتا این عشق به رهبری ، عشقِ به امام وعشقِ به اسلام وقرآن کریم وانقلاب اسلامی هست ، مردم برایشان آفتابی وبارانی وتعطیلی آخر هفته ومشکلاتِ اقتصادی وچه وچه...نمی تواند مانع از حضور در صحنه هایی باشد که حتی دشمنان برایِ آن حساب باز می کنند.

فراموش نمی کنیم که چندی پیش(طی سالهایِ قبل) انگلیسی ها می گفتد مردم آمدند در خیابان ها تا آفتاب بگیرند !! لابد الآن می گویند مردم آمدند تا جنسِ چترهای که خریدند را بیازمایند! (در ضرب المثل عرب می گویند بر چنین حرف هایی مادرِ فرزند مرده هم می خندد!!!)

......

آری ملت ایران بی تدبیری های برخی از دست اندر کاران را به حساب انقلاب اسلامی نمی گذارند.

ملت ایران درسِ دشمن را خوانده اند که آنان با چنگ اقتصادی ، اهدافی را تعقیب می کنند که ایجاد نارضایتی وجلوگیری از پیشرفتِ ایران بخشی از آن هست.علاوه بر این ،من حیث لا یحتسب ،به قلوبِ پاکِ فرد فرد ایرانی انداخته می شود که این بار نیز در راهپیمایی  یوم الله شرکت کنند تا حضور هر فردی خواری باشد به چشمِ بدخواهان ودشمنان این کشور.وقتی قضایا می خواهد من حیث لا یحتسب اتفاق بیفتد ، مردم می گویند –خدای نکره فرض کنیم همه مسئولین بد باشند – اما حساب مولایِ ما ومقتدایِ ما آقا سید علی که جانِ ما به فدایش با د با بقیه جداست. حسابِ عملکردِ بدِ برخی از مسئولین با حساب خونِ شهدا وراهی که امامِ شهدا باز کرده است  جداست.مردم به مقامِ معظم رهبری که دل داده وجودِ مقدسِ حضرتِ صاحب الامر امامِ عصر-عجل الله تعالی فرجه الشریف –است عشق می و رزند همان گونه که به وجودِ آنحضرت روحی وارواح العلمن لترابِ مقدمه فدا عشق می ورزند ودشمن اگر بتواند کارهایی هم انجام بدهد ، نمی تواند این عشق را بگیرد والبته دشمن چه می داند من حیث لا یحتسب یعنی چه ؟؟! من حیث لا یحتسب به دل تهرانی می اندازد که اول برو راهپیمایی دشمن شکن را شرکت کن ، سپس مسفرت را هم برو.

من حیث لا یحتسب می گوید کاری نکن که دشمن شاد بشی.

من حیث لایحتسب می گوید امامَت را ،رهبرت را تنها  نگذاریا! 

من حیث لایحتسب خون شهدا را به دید آدم می آورد ومی گوید می دونی با کی طرفی؟

من حیث لا یحتسب به دل ها می اندازد که می دونید که کجا هستید وچه تکلیفی دارید؟

من حیث لا یحتسب می گوید این انقلاب امانت است ، مراقب باش به آن خیانت نشود. 

من حیث لا یحتسب می گوید که تو وظیفه ات خیلی سنگین هست.

من حیث لا یحتسب به دل می اندازد که اگر خدایِ نکرده نمازت قضا شد ، می توان قضایش را به جا آورد، اما شرکت نکردن در راهپیمایی قضا نداردا!

آن وقت می بینی که میلیون ها زن ومرد و پیرو جوان خودشان را به امواج خروشانِ ملت ملحق می کنند. دیگر درد پا ودیسک کمر وسرما خوردگی وخستگی وبرخی از نا رضایتی های ساخته وپرداخته دشمنان وخیانتِ کاران نمی تواند مانع از حضور مردم در صحنه باشد.

 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: پنج شنبه 93/11/23::: ساعت 1:36 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 7
کل بازدید :359714
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<