سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسمه تعالی

ملت شریف ایران! از هم اکنون هر هموطنی شبانه روز حد اقل سه بار عمل دهنشویه با آب جوشیده ولرم با نمک را  انجام بدهید. لطفا به موارد مطرح شده در مقاله ام در زمینه درمان بیماران کرونایی در همین پایگاه  عنایت بفرمائید.



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: دوشنبه 98/12/26::: ساعت 12:31 صبح



                            بسمه تعالی

                   یامن اسمه دواء و ذکره شفاء


با سلام و تبریک میلاد فخر کائنات امام المتقین حضرت علی بن ابیطالب-علیه السلام- با قلبی پر از اندوه و غم به دلیل مصیبت قتل عام شیعیان کشمیر و موضوع جهانی حادثه ی تهاجم ویروس کرونا به جان بشریت، در این نوشتار ضمن بیان مقدمه ای به هشدارهایی معطوف خواهیم بود.

اینجانب اگرچه در گوشه ای بدون دارا بودن هر گونه مسئولیت حقوقی به مسائل فردی خویش مشغول هستم، لیکن همواره بسیار در اخبار امم و حوادث ملل دقت نظر دارم. نوع بیان اخبار از صدق پیشگان و یا از ذینفعان و یا حتی ازمغرضان بشری را به دقت زیر نظر دارم. حتی به هنگام کودکی در محاورات سالخوردگانی که از طاعون و امثال آن، سخن می گفتند و ای بسا که هیچ فکر نمی کردند که به اخبار و نقل خاطرات تلخ و شیرین آنان با دقتی هرچه تمامتر توجه دارم، آنچه می گفتند را در خاطرات خویش می انباشتم، با این وجود به محضر برادران و خواهران، فرزندان، پسران و دختران جوان عرض میکنم که اکنون و در شرایط استثنایی قرن جاری: الله فی انفسکم! الله فی انفسکم! الله فی انفسکم! شما را بخدا! شما را بخدا! شما را بخدا! موضوع پیشگیری و راهکارهای ارائه شده از سوی مسئولین محترم را در زمینه ی خویش مراقبتی و رعایت حقوق خانواده تان جدی بگیرید و از خانه هایتان بیرون نروید. کاری نکنید که خدای ناخواسته بعدها بنشینید و یک عمر بگریید که در اینصورت فائده ای هم ندارد. در مقدمه نخواسته بودم به خودستایی دست بزنم که این کار برای امثال فرد کور دلی مثل من جز افزودن به وزر و وبال سودی ندارد، فقط خواستم بدانید که این نوشتار واین مطالب را نه از یک کسی که صرفا تحت تأثیر گذرای یک حادثه و یا از جهت ترس و وحشتی که نه چندان قابل اعتنا هست را می بینید! نه! نه! با صراحتی هر چه تمامتر عرض می کنم که مسئولین جهادگر و پر تلاش کادر درمانی و بهداشتی کشور، امروز با وجود شرائطی که در آن بسر می بریم، بر خود فرض می دانند که مدیریت شده سخن بگویند و امور روانکاوی آحاد جامعه را لحاظ کنند، برخی از مطالب را با رعایت اموری چند از قبیل برای چه و در چه راستایی و با چه مخاطبی و با چه لحنی و... به مردم بگویند. اگر چه با وجود عام البلوی بودن این حادثه ی شوم جهانی، باز هم استکبار جهانی حسب عادتشان مثل بی بی سی و امثال آن، با سوء سریرتی که دارند در جهت تعرض به سلامت و صحت روح و روان مردم مشی می کنند، لیکن تأکید می کنم که مسولین محترم ما-که خداوند متعال یاریشان فرماید-، در شرایطی بسیار سخت و اندوهبار دارند موضوع را مدیریت می کنند، البته من نمی خواهم بگویم که این عزیزان هیچ ضعفی نداشته و یا ندارند که اکنون وقت بیان این قبیل مطالب نیست، ما تکلیف داریم به مطالب درخواستی آنان توجه نماییم و به مفاد آن ازجمله به نکات به شرح ذیل عمل نماییم.

تاکید می نمایم: هرگز هرگز هرگز جز در مواردی خاص و فوری از منزل خارج نشوید.

برخی از فرزندان پسر، از آنجایی که حسب عادت و شرایط سنی خود، اهل بیرون رفتن و گشتن هستند، در این ایام در مقابل دستورات مقامات ذیربط، مقاومت نموده و همچنان برای تفرج و سرگرمی به بیرون از منزل تردد می نمایند، اینجانب ضمن حفظ حرمت این فرزندان ذکور، هشدار می دهم که اگر به خودتان رحم نمی کنید و یا بر این باور هستید که با توجه به شرایط جسمانی می توانید در مقابل این ویروس بسیار خطرناک و هوشمند مقاومت نمایید، الله الله الله  شمارا بخدا، شما را بخدا، شمارا بخدا! به سایر اهل خانه تان به خواهرانتان و به پدر و مادر پیرتان رحم کنید و با تهور و بی باکی خود، آنان را که هدف خطر هستند، در معرض نابودی قرار ندهید و تا اطلاع بعدی در خانه بمانید.

فراموش نکنید که ابتدای همین فصل جاری بود که تأکید می نمودند از مشغول بودن و وابستگی به تلفن و مبایل فاصله بگیرید و اهل آمد و شد باشید، اما اکنون! اما اکنون! اما اکنون، تأکید می کنند که به تلفن و مبایل رو بیاورید و از آمد و شدها بشدت پرهیز نمایید و در همین راستا و نیز در جهت تن دادن به دورکاری و تعلیم مجازی و... شرکت مخابراتی که روی درامد های ریالی خود حساب باز می کرده است، حاضر شده است تا به مشترکین خود، تسهیلات رایگان ارائه دهد تا مردم در خانه بمانند.

به جمیع بانک ها و موسسه های اعتباری ابلاغ نمودند که در دریافت اقساط کوتاه بیایند.

در بسیاری از شهرها از طریق جارچی از مردم التماس می کنند که در منازل خود بمانند.

و....

آقا! توجه داشته باشید که صحبت از تأسیس بیمارستان صحرائیست!

همه ی این حرکت های پیشگیرانه و مقابله گرایانه، در حالی انجام می پذیرد که عوامل ذیربط موظف هستند جهت حفظ سلامت روحی مردم ، رعایت طبفه بندی را در خبر رسانی داشته باشند. اگر می بینید که سازمان بهداشت جهانی، در این زمینه به تحسین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبادرت می نماید، صحبت از شفاف سازی نیست، صحبت از تدبیر و معقولانه عمل کردن هست.

شما توجه داشته باشید که از مردم عاجزانه درخواست می شود که به مسافرت نروید، دیدید که برخی از افراد بی توجه و مسئولیت ناپذیر بر سر مازندران و گیلان چه آورده اند!؟ حالا از یک سو می گویند که چرا فلان شهر را از ابتدا قرنطینه نکردند؟!

باید بپذیریم که برخی از مردم نیز قصور دارند و بی توجه هستند و من به این عزیزان عرض می کنم که بدانید ما تجربه ی جنگ را داشتیم و آژیر هوایی قرمز به صدا در می آمده است، شهرهای ما بمپباران و موشک باران می شده است، با این وجود نه نمازجمعه ها تعطیل می شد و نه سایر جماعت های مذهبی و غیر مذهبی تعطیل می شده است، حالا باید بنشینیم و فکر کنیم که بر سر ما و مردم جهان چه دارد می آید که، در تمام دنیا بر آن می شوند تا از مردم عاجزانه بخواهند در منزل بمانید.

در این زمینه بیش از این ورود نمی کنم که خارج از تدبیر روانکاوانه هست و همین مقدار نیز از سر ناچاری بیان شد اما در خاتمه توجه شما را به وجود مقدس مولایمان و صاحب اصلی کره ی زمین حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف جلب می کنم و از آن حضرت النماس می کنیم که با اغماض از بدی هایمان و با گذشت از تقصیر هایمان و با نادیده انگاشتن از غفلت هایمان، از محضر حضرت ربوبی حضرت باریتعالی بخواهید تا این بلیه ی همگانی از سطح کره ی زمین رخت بر بندد.

آقا جان! مولای ما! ای صاحب الزمان! مهدی جان ! ای پسر فاطمه- سلام الله علیها- ما به شما قول می دهیم و عهد می بندیم که به داد ما برس و ما نیز در رفتارهایمان و در عملکردهایمان تجدید نظر می کنیم.


فرزندان عزیز!


شما را بخدا شما را بخدا شمارا بخدا، در منزل بمانید.   

 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: یکشنبه 98/12/18::: ساعت 8:44 عصر


 

                                     بسمه تعالی

 یا دلیل المتحیرین   یامن اسمه دواء و ذکره شفاء

حسب وظیفه شرعی به جمیع دست اندر کاران و متخصصین ریه و بیماری های عفونی کشور اعلام میکنم جهت درمان بیماران کرونایی راهکار مناسب و کم هزینه ای وجود دارد و اینجانب آمادگی دارم تا ادله و تجربیاتم را در این زمینه در اختیار کادرهای ویژه ی درمانی و بهداشتی کشور قرار دهم. تأکید می نمایم موضوع را جدی بگیرید. توهم نیست. در عرض یک ربع برایتان ثابت میشود که به یاری خداوند اغلب بیماران مورد نظر با این راهکار نه گانه  درمان خواهند شد.

به جمیع ملت عزیز ایران اعلام می نمایم در فرضی که به این بیماری مبتلا شدید، ضمن توکل به خداوند متعال و حفظ آرامش و خونسردی به موارد ذیل حتما عمل کنید:

1- خوردن غذای سرد، نوشیدن آب یخ و تقریبا سرد ممنوع، استفاده از غذای یخچالی و سرخ شدنی و سوپ مرغ و اقسام ترشیجات به شدت ممنوع!صرف گوشت گوساله و گاو ممنوع! عدم رعایت این بند به ویژه افراط در آن، مساوی هست با مرگ. به من می گویند گوشت های موجود در بازار مرغ نیست، خروس هست و مرغ طبع گرمی دارد، حقیر به شدت این مطلب را رد میکنم. بله گوشت خروس اثرتخریبیش در این زمینه شدیدتر هست. از گوشت های گرم مثل گوسفند و شتر و ترجیحا از سوپ بوقلمون استفاده کنید.

2- از خوردن برنج بپرهیزید. برخی به برنج به لحاظ تنفسی آلرژی دارند ولی خودشان مطلع نیستند. در صورت ناچاری بسیار اندک و یا با فاصله زمانی مناسب صرف شود.

3- از زیر گلو تا شکم را با پوشش های مضاعف پوشانیده و همواره گرم نگه دارید. سرد نگه داشتن این قسمت از بدن بسیار خطرناک هست.

4- در حال نشسته مثل قرار گرفتن در داخل حمام و یا...، با آب نمک ولرم یا نسبتا داغ و بهداشتی ترجیحا با نمک طبی دهنشویه ممتد داشته اشید به گونه ای که ترشحات لزج به کف تبدیل شود. انباشت ترشحات لزج خطرناک هست. به منظور پیشگیری از ایجاد ضعف جسمی لازمست این عمل در فواصل زمانی مناسب همراه با تقویت رژیم غذایی و رعایت سایر بندها اتفاق بیفتد.

5- پیوسته آب جوشیده ی ولرم میل کنید.

6-  میزان دمای مکان اقامت به گونه ای باشد که با پوشش تابستانی قابل تحمل باشد.

7- در صورت لزوم از بخور گرم و اسپری بینی استفاده کنید به گونه ای که وقتی  در حال رکوع قرار می گیرید احساس کنید خیلی راحت می توانید تمام هوای حبس شده در سینه را از راه بینی خارج نمایید. مخصوصا این بازدم را در برخی از فواصل زمانی در حالت طاق باز یا نشسته انجام دهید.

8- به اندازه کافی میوه به ویژه «به » و «سیب» و سبزیجات سالم میل نمایید. صرف مرکبات مثل پرتقال خوب هست ولی افراط نشود. البته صرف نارنج ممنوع!

9- پیاده روی ممتد ممنوع. رفتن به استخر ممنوع. کوهنوردی ممنوع. موتور سواری و دوچرخه سواری ممنوع! خوابیدن ممتد ممنوع ولی دراز کشیدن و طاق باز قرار گرفتن در فضای گرم همراه با انجام نفس های عمیق در فواصل زمانی مناسب توصیه می شود.

تاکید می کنم موارد فوق را جدی بگیرید. به منظور کمک به هموطنان عزیز و حتی جهان بشری در این زمینه از کادرهای درمانی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثل بیمارستان بقیة الله الاعظم روحی لتراب مقدمه فدا تقاضا دارم تا با برقراری ارتباط با اینحقیر و واکاوی ادله ی پزشکی تجربه شده، به موارد فوق، نگاه علمی شود تا به یاری خداوند متعال به بشریت خدمت کنیم.  

 

 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: دوشنبه 98/12/12::: ساعت 2:30 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 52
کل بازدید :359824
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<