سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسم الله الرحمن الرحیم 

امروز جمعه بیستم آذر، برابر با هشتم ربیع الاول ،بنا بر مشهور، مصادف بوده است با سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت وولایت ،حضرت امام حسن عسگری -علیه السلام-.

این شهادت را در درجه اول به محضر مقدس حضرت صاحب الامر-عجل الله تعالی فرجه الشریف – وروحی وارواح العالمین لتراب مقدمه فداء ، و نیز به محضر شیعیان آن حضرت ، خاصه مقام معظم رهبری امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای –مدظله العالی- تسلیت عرض می نماییم.

با امید به اینکه از شیعیان واقعی آن امام همام بوده باشیم، حدیثی را اززبان مقدس آن حضرت به نقل ازکتاب تحف العقول ، به شرح ذیل ، به محضردوستان تقدیم می نماییم.

قال-علیه السلام-((ما ترک الحق عزیزالا ذل ، ولا اخذ ذلیل الا عز))

فرمودند:(( هیچ عزیزی حق را وانگذاشت جز اینکه ذلیل شد، وهیچ ذلیلی حق رانگرفت جز اینکه عزت یافته است))

این حدیث نورانی بشارتی است به کسانی که عزت وسر بلندی رافقط  در تبعیت از خدای سبحان می بینند، نه دروادادگی در مقابل اهل باطل ویا تمسگ به شگردهای ظاهر فریبی وتملق وچابلوسی ویا به دور از مبانی دینی دنبال جلب رضایت وخوشنودی این وآن.

ودر نقطه مقابل، انذاری است به این که :گمان نکنید که اگر به چشمداشت رسیدن به برخی از آمال وآرزو، گرفتارِ محاسبات غلط دنیایی شدید واز مواضع بر حق خود عدول نمودید، عزت وسربلندی شما محفوظ است ، حاشا وکلا! هرگز با همراهی اهل باطل ، عزت وسر بلندی فرد یا امتی ، محفوظ نمی ماند.

امروز ، جمهوری اسلامی ، سرافراز است چون بر طبق مبانی اصولی خود در پرتو نظام ولایی ، قرص ومحکم ایستاده است وحاضرنشده است از مواضع حق خود در تبعیت از قرآن کریم واسلام عزیز ، در صیانت از کشور ومنافع ملی ، عقب نشینی کند.

امروز ما می بینیم هر کشوری که سردمداران آن در مقابل افزون طلبی اجانب قد خم کرده اند ،در عین حالی که خود را معتقد به اسلام وقرآن کریم می پندارند ، از ذلیل ترین افراد روی زمین هستند، ومرگ برای اینچنین افراد به مراتب از زندگی بهتر است.

آن کشوری ویا آن مردمی که  از حق تبعیت کردند ، در مقابل گردنکشان عالم ایستادگی کردند وبرای رسیدن به اموری که اختصاص به دنیای آنها دارد حاضر نشدند از عزت خود ، از غیرت خود و از کشور وناموس خود صرف نظر کنند ، همچنان سر بلند هستند.

جمهوری اسلامی نمونه بارز عزت وسر بلندیست.

امت حزب الله لبنان ، مردم مقاوم فلسطین ، امت سلحشور سوریه ، امت بیدار مصر و نیز سایر اممی که در جهان اسلام ،گرفتار حکام خود فروش هستند ، اما آن امتِ در بند، در هر فرصتی که اقتضایش را داشته باشد ، فریاد حق طلبی سر می دهند ، عزیزان عالم هستی می باشند.

امام خمینی - که درود خدا بر او باد- ارمغان آورِ عزت وسر بلندی ملت شریفِ ایران در قرن حاضر وعصر کنونی بوده است، کسی که عزت طلبی امام حسین – علیه السلام- سرمشق قیام حق طلبی او در مقابل طاغوت وبلکه طاغوتیان عصر بوده است وتوانسته است با اتکال به قدرت لا یزال احدیت این ملت را منسجم کند وعزت امت را که به دست طواغیت مورد خدشه واقع شد ، بر گرداند .

امروز این عنصر ، یعنی عزت وسر بلندی ، در درجه اول در دست مسئولین ونیز دردرجه بعدی در دست عموم مردم ، به امانت است.

امروز همه مسئولیم به حفاظت از این عزت وسر بلندی . امت ایران به پیروی از جانشن خلف آن امام راحلِ عظیم الشأن قدس سره الشریف ، اجازه نخواهند داد تا مسئولین از هر طبقه ومقامی که باشند ، خدای نخواسته ، به دشمن چراغ سبزی نشان بدهند ویا صحبت های  پشت پرده کذایی داشته باشند ، عزت وسر بلندی امت را خدشه دار بکنند.

امروز نگاه مردم وگوش مردم به قامت وزبان گویای کسی معطوف  است که چون ابوذر زمان ومالک اشترزمان ، افتخار نیابت (عامه)از ولایت امر حضرت مهدی –عجل الله تعالی فرجه الشریف- را دارد. کسی که چون ابوذر زمان در مقابل مستکبران قامت استوار داشته وزبان گویایش چون زبان مالک اشتر بصیرت بخشِ پیروانِ ولایتِ امام عصر روحی وارواح العالمین لتراب مقدمه فداست.

به امید روزی که خود را در رکاب صاحب اصلی کشور وجهان اسلام وعدالت گستر جهان بشریت ببینیم.

به امید آنکه آن روزچندان دور نباشد.

 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: جمعه 92/10/20::: ساعت 11:54 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 52
کل بازدید :359817
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<