سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


                                                بسمه تعالی

صلاح دولت مردان فعلی در این است که ،براحساسات خود غلبه کنند، وبرای تایید همدیگر،ویا برای جبران برخی از کاستی های روحی وروانی  ،بیش از این  دچار موهومات وگفتمان غریب ، نشوند. آنان باید بدانند که سطح معرفت دینی امت اسلامی با لاتر از آن است که بتوان از مبانی معرفتی مصادره به مطلوب کرد. وارد شدن در حریم اموری که آن سوی آن اهل بیت عصمت -صلوات الله علیهم اجمعین- هستند وخرج کردن ار آن ، ای بسا ، خسارت های جبران نا پذیری را به دنبال داشته باشد که ،درس عبرتی برای آیندگان بشود.

منحرفین باید بدانند جریان انحرافی عصر امیر المومنین -علیه السلام - خوارج ،با زاویه گرفتن از امام عصر خود ، عاقبت  سرنوشتشان به جایی کشیده شد که آن اشقی الاشقیا ، ابن ملجم مرادی- لعنت الله -با قصد قربتا الی الله (!) شمشیر را برفرق مقدس مولای متقیان وامیر موءمنان فرود  آورده است!

شما ملاحظه کنید (اگر اهل ملاحظه هستید ) درحالی درامور" رجعت "وامثال آن وارد می شوید که حتی یک مجتهد با شما همراه یا موافق نیست ،البته اگر از این به بعد مجتهد تراشی نکنید!

گویا بر آن هستید که تا آن لحظه آخر حاشیه سازی کنید . تا کی می خواهید برطبل موهومات بکوبید ،آخر ناسلامتی می خواهید در این کشور وبا این مردم زندگی کنید.کمی دست نگه دارید. با سواد تر از شما ها هستند، عارف تر از شما ها هستند ،اینقدر شلوغ کاری نکنید.وقت ماها را هم نگیرید.....



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: چهارشنبه 92/4/5::: ساعت 8:25 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 12
کل بازدید :359939
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<