سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


 

                                   بسمه تعالی

                 یامن اسمه دواء و ذکره شفاء   

برکسانی که با این بنده ی ذلیل و زمین خورده ی روزگاران آشنا هستند، پوشیده نیست که نه اهل دکان بازی هستم و نه لائق جلب مریدانم، لیکن با عنایت حضرت حق سبحانه برخی از مطالبی که برای برخی از دوستان نافع جلوه داده میشود را به شرح ذیل به نظر شما همراهان و دوستان محترم می رسانم. امیدوارم این زمین خورده ی دهر را از دعای خیر خود بهره مند فرمایید.


1- تاکید میکنم به راهکارهای ارائه شده جهت پیشگیری و مهار و بلکه درمان بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا در همین پایگاه به ویژه شستشوی مدام دهان و حلق و بینی با آب نمک گرم توجه فرمایید و به آن عمل کنید.


2- در مورد عمدی بودن منشاء این ویروس احتمالاتی به شرح ذیل متصور است:

الف) کار دستگاه استکباری به ویژه رژیم جنگ طلب آمریکا باشد. البته نمی توانیم قضاوت قطعی داشته باشیم. اما این که ذهن ها خود بخود به سمت آمریکا معطوف می شود، نه از جهت بد بینی اذهان پاک باشد بلکه خود سردمداران آمریکا با عملکرد سابق و لاحق خود نوک پیکان های اتهام را به خودشان معطوف می دارند. ملاحظه می فر مایید که طی شصت سال اخیر هر کجا جنگی و یا فتنه ای بوده است آشکارا و نهان پای آمریکائی ها به میان بوده است. ضرب المثلی هست که فردی می گفت: من نمی دانم که چرا هر وقت هر کسی چیزی گم کرد، جیب من را بر رسی می کند و اتفاقا پیدا هم می کند! این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که در بدو امر آمریکارا متهم می کند. اول اینکه نگفتند به صورت قطع کار آمریکاست، فرمودند متهم هست. دوم اینکه خود آمریکائی ها با عملکرد شوم خود موجب می شوند تا دیگران در این قبیل امور به آن ها سوءظن داشته باشند. تنها به مواردی از این قبیل اشاره می کنیم:

- چه کسی بمب های ده تنی را بر سر ملت افغانستان می ریخت؟ آمریکا

- چه کسی در جنگ اول خلیج فارس به صدام کمک های اطلاعاتی و.. می کرد؟ آمریکا

- چه کسی جنگ دوم خلیج فارس را به راه انداخت؟ آمریکا

- عامل حادثه ی طبس کی بود؟ آمریکا

- حامی رژیم کودک کش اسرائیل چه کسی است؟ آمریکا

- چه کسی نفت عراق را به غارت می برد؟ آمریکا

-  چه کسی نفت سوریه را به سرقت می برد؟ آمریکا

- چه کسی وقیحانه رئیس کشوری را گاو شیر ده می نامد؟ آمریکا

- چه کسی جنگ یمن را به راه انداخت؟ آمریکا

- چه کسی با ملت ایران سر ستیز دارد؟ آمریکا

- چه کسی در ابتدای شیوع ویروس کورنا شادکامی می کرد؟ آمریکا

- و.....فراموش نمی کنیم که ترامپ در زمانی که این ویروس وحشتناک داشت بر پیکره ی جامعه ی بشری خودش را می گسترانید، این فرد به صورت غیر عادی در مقابل دوربین های جهان ، این پدیده را به تمسخر گرفت اما در کمتر از ده روز یا در عرض یک هفته خودش آنچنان به این بلا گرفتار شد که قلب ما برای ملت آمریکا هم مثل سایر ملل جهان اندوهبار هست. ایکاش این مرد پند می گرفت و فقط به عذر خواهی محدود از چین اکتفا نمی کرد و از جمیع افراد بشر در کره زمین عذرخواهی می کرد!

ب) محتمل است در این قضیه پای چین کمونیستی به میان باشد. و در فرض الف و ب ، در نهایت کنترل از دستشان خارج شده باشد. یا توسط چین در فرضی که عامل اصلی این پدیده باشد، مدیریت شده باشد.

ج) محتمل است که این امر توسط برخی از گروهای ماجرا جویی که از امکانات سری آمریکائی ها بر خوردار هستند مثل داعش ، بدون هماهنگی دستگاه حاکمه ی آمریکا صورت پذیرفته باشد.

در مورد بند «ب» و «ج» نیز ادله و یا قرائنی وجود دارد که فعلا به منظور رعایت اختصار به آن نمی پردازیم.

 د) محتمل است که این امر فقط ریشه ی اسرار آمیزی داشته باشد که هرگز کشف نگردد. عجز جهانیان در مهار و یا درمان این ویروس خانمانسوز و فرا گیری آن در کل کره زمین و فلج شدن چرخ اقتصاد و سیستم ماشینی جهان- که متاسفانه اغلب جهانیان  هم اکنون در این زمینه در وادی غفلت سیر می کنند- بر اسرار آمیز بودن این حادثه ی تلخ و غمبار حکایت دارد.

در آینده ی نه چندان دور خواهیم دید که کل جامعه ی بشری در عمل به مدت یکصد سال به عقب رانده شد.

به یاری خداوند طی نوشتار بعدی به برخی از زوایای مربوط به این موضوع پرداخته می شود.

اما اکنون در این وقت از شب در دل شبی مخوف و غمبار:

حقیر با قلبی مالا مال از اندوه و درد که به هنگام نوشتن این مطالب تنها از خداوند استمداد می طلبم چرا که ما هرگز نبایستی به رحیم بودن و رحمانیت خداوند ی سوء ظن داشته باشیم، عرض می کنم که:

برادران! خواهران! دخترانم! پسرانم! اکنون وقت آنست که از مولایمان و از صاحب عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، خاضعانه و خاشعانه بخواهیم تا نظر لطفی فرموده و از خداوند قاهر متعال، بخواهند تا این بلیه را از کل جامعه ی بشری دفع بفرمایند.

 



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: دوشنبه 99/1/11::: ساعت 1:58 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 25
کل بازدید :359286
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<