سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوسف ذوالفقاری آهنگ


بسم الله الرحمن الرحیم

امروز سوم شعبان المعظم، مصادف بود با سالروز ولادت با سعادت سالار شهیدان حضرت حسین بن علی-علیه السلام- که به همین مناسبت این روز به نام روز پاسدار نام نهاده شد.

از عجایب روزگاراین است که تا نامی از امام حسین –علیه السلام- برده میشود، اذهان به عاشورا وکربلا معطوف می گردد.وعجیب تر آن که این امر به مسلمانان اختصاص نداشته بلکه هر آزاد مردی وقتی به نام آن امام همام می رسد یا نامی از آن امام شهید، می شنود ناخودآگاه به ظلم ستیزی وفداکاری آن حضرت ، برای احیای حریت و آزادی بشریت ، ونقش بی بدیلی که آن حضرت دراین عرصه ایفا نمودند ، متمرکز می شود.

لذا می بینیم که آن امام همام،  نزد همگان ، به معلم آزادگی وحریت شناخته  می شود.

ماجرای کربلا از جهاتی عجیب بوده است وما با الهام از ابعاد ملکوتی آن می توانیم این کشور را ونظام الهی جمهوری اسلامی ایران را درمقابل بدخواهان واستکبار جهانی بیمه بکنیم ، آن چنانکه تا کنون این امر با جمیع جهات وابعادش، در مکتب امام خمینی –رضوان الله تعالی علیه – ومقام معظم رهبری –مد ظله العالی- وبا پیروی امت اسلامی ایران از ولایت فقیه به منصه ظهور رسید وامید است که این راه تا انقلاب حضرت صاحب الامر –عجل الله تعالی فرجه الشریف- ادامه داشته وبه انقلاب جهانی ان حضرت ، منجر شود.

به دلیل رعایت اختصار ، در این گفتار، فقط به یکی از آن وجوه،  اشاره می نماییم ، امید آنکه دوستان این هدیه معنوی را بپذیرند.

درحادثه کربلا از یک طرف جمعیتی بودند کمتر از سیصد تن. ( حسب نقل سید بن طاووس در لهوف از امام باقر- علیه السلام –روایت شده است که یاران حسین -علیه السلام-چهل وپنج نفر سواروصد نفر پیاده بودند .به هر حال در مجموع یاران امام حسین در حادثه کربلا کمتر از سیصد تن بودند) ودر طرف مقابل می بینیم که فقط سی هزار نفر تیر انداز بودند. کسانی که به تیر اندازی علیه امام ویارانشان افتخار می کردند!

چقدر بی شرمانه بود که :در صبح عاشورا طبق نقل لهوف،عمر بن سعد جلو آمد وتیری به سوی اصحاب امام حسن –علیه السلام- وخیمهء آنان پرتاب کرد وگفت:((ای مردم!شهادت دهید که من نخستین کسی بودم که به سوی حسین تیر انداختم)).و به دنبال آن ، تیرها مانند باران از طرف سپاه عمر بن سعد باریدن گرفت.

یک جمعیتی کمتر از سیصد تن با منطق رسیدن به احدی الحسنیین درمقابل سی هزار تن تیرانداز بد اندیش چه کردند که در تاریخ بشریت ماندگار شد!؟

این سوی با عده وامکانات کم اما با قلب هایی مالامال از عشق وایثار و وفا داری به ساحت مقدس آن امام معصوم از فرزندان نبی مکرم اسلام ، وآماده برای شهادت ،.... آن سوی جمعیتی بالغ بر سی هزار نفر شمشیر زن  بی خرد که گویی فقط برای شمشمیر زدن هستیشان شکل می گرفت والبته نمی دانستند برای چه وبرای که شمشیر می زنند وبه همین دلیل در کوتاه مدتی بعد از عاشورا فقط می گریستند وسرسختانه پریشان گشتند که ای وای چه خاکی به سر شد........

حال ایران کنونی را ببین که از جمعیت های میلیونی پا به پای رهبرش عاشقانه اعلام آمادگی می کند که اگر بنا باشد حادثه ای اتفاق بیفتد، عاشوراهایی اتفاق می افتد که درس فراموش نشدنی برای استکبار باشد.وهمین پندار عاشورایی بلای جان دشمنان اسلام گشت وجرئت نگاه کج به این مرز وبوم را ندارند.

امروز می بینیم که سردمدار کفر والحاد واستکبار علنی می گوید من شیطان بزرگ هستم ، علنی می گوید افغانستان چه....عراق چه....سوریه کذا ....ولی وقتی که به فرهنگ عاشورایی ایران اسلامی فکر می کند به اصطلاح هنگ می کند! وباید ریست شود ویا بهتر اینکه دلیت گردد!بدا به حال کسانی که در رهیافت مکتب عاشورایی خود را منفک می نمایند ودر آغوش دشمن قرار گرفته وحرف دشمن رامی زنند ، درست مثل همان شمشیر زنانی که امروز شمشیر می زدند وفردا بر کرده خویش می گریستند!

پاینده باد مکتب عاشورایی ! پاینده باد ایران اسلامی ! نابود باد استکبار جهانی!



یوسف ذوالفقاری آهنگ ::: یکشنبه 93/3/11::: ساعت 11:8 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 25
کل بازدید :359318
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<